/  / Powrót Toyoty do segmentu C kombi

Powrót Toyoty do segmentu C kombi

Toyota|
null
© Toyota
nullnullnullnullnull

Nowa Toyota Auris jest kluczowym krokiem Toyoty w ofensywie na europejskim rynku samochodów kompaktowych. Dołączające do oferty wraz z nową generacją Aurisa nadwozie kombi (Touring Sports) będzie stanowiło istotny element planowanego wzrostu udziału kompaktowej Toyoty w klasie.

Dziś wersje kombi stanowią 25% całego segmentu C w Europie. W przypadku Polski odsetek ten jest nawet większy i osiąga 30%. Dlatego wraz z decyzją Toyoty o przywróceniu tego typu nadwozia do swojej oferty wiążą się plany znacznego wzrostu udziału nowego Aurisa w segmencie aut kompaktowych w Europie oraz w Polsce.

Auris Touring Sports będzie pierwszym i jedynym kombi w segmencie C oferującym możliwość wyboru wersji hybrydowej. Będzie to jednocześnie kolejny hybrydowy model Toyoty, który wkrótce zadebiutuje na rynku. Dzięki przemyślanej konstrukcji systemu ani wnętrze nowego Aurisa, ani bagażnik w wersji hybrydowej nie będą różniły się pojemnością od modeli z tradycyjnymi silnikami spalinowymi.

Podobnie jak w wersji hatchback, nadwozie Aurisa Touring Sports otrzymało dynamiczną i wyrazistą linię uzyskaną dzięki obniżonej wysokości pojazdu, agresywnemu przodowi utrzymanemu w języku stylistycznym Toyoty Keen Look i Under Priority oraz wydłużonemu i niższemu o 80 mm niż w przypadku nadwozia hatchback tyłowi pojazdu.

Mając ten sam rozstaw osi co wersja hatchback (2 600 mm), nowy Auris Touring Sports jest o 285 mm dłuższy, dając większą pojemność bagażnika.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane