/  / Pierwszy wirtualny showroom Audi

Pierwszy wirtualny showroom Audi

Audi|
null
© Audi
nullnullnullnull

Po starcie w Londynie i w Pekinie, przy berlińskiej ulicy Kurfürstendamm uruchomiono trzecie na świecie Audi City. W jednym z najbardziej prestiżowych miejsc metropolii można teraz zobaczyć cyfrowy showroom. Zwiedzający mogą podziwiać tu wirtualny świat Audi w po raz pierwszy uruchomionym formacie stereo 3D.

Innowacyjne rozwiązania prezentowane w Audi City dostępne będą w przyszłości także dealerom samochodów marki Audi. Wybrane rozwiązania techniczne prezentowane w cybersalonie, na życzenie będą udostępniane w zgłaszających takie zapotrzebowanie salonach sprzedaży. Wraz z premierą Audi City, uruchomiono bardzo elastyczny model użytkowania samochodów segmentu premium. Pod nazwą "Audi select", firma będzie oferować klientom Audi City Berlin możliwość użytkowania maksymalnie trzech różnych modeli Audi rocznie, w ramach jednej, łącznej raty miesięcznej.


„Audi City wytycza przyszłościową drogę sprzedaży. Dzięki tej koncepcji łączymy to co najlepsze z dwóch światów: nowe możliwości techniki cyfrowej i bardzo zindywidualizowane doradztwo sprzedażowe.“ – powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży i marketingu Audi AG.

Ekspozycja w Audi City ukazuje całą paletę modeli Audi wyłącznie w formie cyfrowej. Dzięki technice medialnej, zwiedzający mają możliwość indywidualizacji wybranego samochodu na milion sposobów i obejrzenia go w skali 1:1 na specjalnym ekranie, tzw. powerwall’u, którego wysokość równa jest wysokości pomieszczenia wystawowego. Na koniec, klient może zarezerwować termin jazdy próbnej lub od razu zlecić produkcję swojego samochodu. Otwierając w lipcu 2012 salon Audi City w Londynie, Audi przejęło rolę pioniera w cyfrowej sprzedaży samochodów i od tego czasu intensywnie rozwija te ideę.

Uruchomiony w Berlinie cybersalon oferuje jeszcze większą różnorodność prezentowanych cyfrowo obrazów i umożliwia klientowi skonfigurowanie swojego wymarzonego Audi poprzez wybór spośród wszystkich możliwych funkcji, rozwiązań technicznych i elementów wyposażenia, jakie w swym asortymencie ma koncern z Ingolstadt. Wykorzystując nie tylko sam ekran powerwall, ale także technikę odtwarzania dźwięku i obrazu stereo 3D, cztery pierścienie po raz pierwszy umożliwiają klientom doświadczenie tak wyjątkowo emocjonującego świata Audi. Na zwiedzających berliński showroom czeka 375 metrów kwadratowych powierzchni na dwóch piętrach i 87 metrów kwadratowych cyfrowej powierzchni projekcyjnej.

Jeszcze w tym roku, rozwiązania przedstawione teraz w Audi City Berlin znajdą zastosowanie w kolejnych szesnastu centrach sprzedaży Audi na całym świecie.  

Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane