/  / Pierwszy taki Jeep na rynku

Pierwszy taki Jeep na rynku

JEEP|
null
© Jeep
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Jeep Renegade, bo o nim mowa, to pierwsze auto amerykańskiej marki, które powalczy o klientów w segmencie małych SUV. Według naszych ustaleń, samochód zadebiutuje na polskim rynku jeszcze w tym roku kalendarzowym.

Bazując na technologii 4x4 zastosowanej w nowym Cherokee, Jeep Renegade oferuje dwa zaawansowane systemy napędu zapewniające ponoć najlepsze w swojej kategorii właściwości terenowe. Obydwa systemy są w stanie przenieść 100% momentu na każde koło, gwarantując maksymalną przyczepność:
- Jeep Active Drive (aktywny system napędu 4x4)
- Jeep Active Drive Low (aktywny system napędu 4x4 z przełożeniem pełzającym 20:1)

Renegade to pierwszy w segmencie małych SUV pojazd wyposażony w urządzenie umożliwiające odłączenie napędu osi tylnej (PTU). Pozwala to na dodatkowe zmniejszenie zużycia paliwa w modelach 4x4. System załącza się, kiedy konieczny jest napęd na cztery koła.

Systemy Jeep Active Drive oraz Active Drive Low są połączone z systemem zarządzania trakcją Jeep Selec-Terrain działającym w czterech trybach: Auto, Snow (śnieg), Sport i Sand/Mud (piasek/błoto) oraz piąty tryb Rock (skały), dostępny w wersji Trailhawk, aby zagwarantować zdolności terenowe najlepsze w swojej kategorii na każdej nawierzchni i w każdych warunkach meteorologicznych.

Nowości wystawy Genewa 2014

Renegade jest pierwszym modelem Jeepa, który łączy system amortyzatorów przednich i tylnych z zaworem FSD Koni. Dzięki temu systemowi Renegade charakteryzuje się doskonałą przyczepnością i łatwością obsługi.



Zgodnie z tradycją modelu Willys MB z roku 1941, Jeep Renegade jest w stanie zaoferować swobodę i przyjemność jazdy "z wiatrem we włosach" dzięki dwóm konfiguracjom otwieranego dachu My Sky (opcja). Składanie dachu My Sky może być sterowane manualnie lub elektrycznie (z przesuwaniem poziomym/pochylonym).  

Wykonane z poliuretanu i włókna szklanego w kształcie plastra miodu, panele dachowe są lekkie, praktyczne w używaniu i mogą być schowane w tylnej wnęce bagażowej. Obydwie opcje dachu My Sky posiadają wypukły znak "X".

Jeep Renegade wprowadza do swojego segmentu 9-stopniową automatyczną skrzynię przekładniową. Współpracująca z 2-litrowym silnikiem diesel MultiJet II lub z benzynowym 2,4-litrowym silnikiem MultiAir2 wspomniana skrzynia zapewnia wyjątkową kulturę zmiany przełożeń i ich szeroki wybór pod kątem optymalizacji przyspieszeń oraz obniżenia poziom emisji spalin i zużycia paliwa. Do jej zalet należy ponadto większy potencjał nagłego przyspieszania w połączeniu z elastycznością i płynnością transferu mocy przy prędkościach autostradowych.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane