/  / Pierwsze wrażenia po premierze Aurisa Touring Sports

Pierwsze wrażenia po premierze Aurisa Touring Sports

null
© Toyota Carter
null

W miniony weekend zorganizowano w polskiej sieci dealerskiej Toyoty akcję z cyklu Dni Otwarte, promującą wejście na rynek nowego modelu Toyota Auris Touring Sports, którym japońska marka wraca do segmentu kompaktowych samochodów kombi.

"Dni Otwarte Aurisa Touring Sports przyniosły pewne nieoczekiwane spostrzeżenie - mówi Maja Lesińska, dyrektor handlowy w firmie Toyota Carter Gdańsk. "Mimo, że samochód reklamowany był w zasadzie od wiosny, a w salonie pojawił się już w lipcu, wielu klientów zareagowało dopiero na Dni Otwarte. Dotyczy to nie tylko klientów indywidualnych, ale także firm. Czyli, to hasło nieoczekiwanie nadal działa".

Podczas Dni Otwartych przez Toyotę Carter Gdańsk przewinęło się około 300 osób zainteresowanych tylko tym modelem. "To spory sukces, gdyż w ten sam weekend dni otwarte miał także Citroen, Volkswagen i Dacia, a w Ergo Arenie, na granicy Gdańska i Sopotu, odbywały się targi motoryzacyjne - podkreśla Maja Lesińska.

"Były to w większości osoby prywatne i właściciele małych firm, co jest dowodem, że Touring Sports ma szansę powalczyć o klienta nie tylko wśród dużych flot".

Potwierdzeniem tej teorii wydaje się być też fakt, że w Toyota Carter Gdańsk sprzedano tyle samo kombi, co hatchbacków. "Sekret powodzenia tej odmiany nadwoziowej wynika z faktu, że wielu naszych klientów pamięta świetnie do dziś Corollę kombi, którą używali przez szereg lat - dodaje przedstawicielka firmy Toyota Carter.

Nowa Toyota Auris cennik

Najpopularniejszym trójmiejskim Aurisem Touring Sports jest średnia odmiana Premium z pakietem Comfort. W tym przypadku wybierano ją głównie ze względu na podwójną podłogę bagażnika.

"Dla wielu klientów ważny był system automatycznego parkowania. Podkreślali, że ta odmiana nadwoziowa Aurisa to naprawdę duży samochód i 10 czujników może się zdecydowanie przydać - mówi Maja Lesińska.

W palecie silnikowej dominuje 1,6-litrowa, 130-konna benzyna. Średni koszt zakupu takiego samochodu to około 75 000 złotych.

"Sporo klientów pytało też o tańszą hybrydę. Zainteresowanie takim napędem cały czas wzrasta - podkreśla Maja Lesińska. "Taką wersją samochodu interesuje się już 1/4 klientów. Grupa chętnych na hybrydę jest większa niż na diesla".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane