/  / Panamera II z mocą hybrydy (nie byle jakiej)

Panamera II z mocą hybrydy (nie byle jakiej)

null
© Porsche
null

Porsche Panamera 4 E-Hybrid korzysta z koncepcji układu napędowego, jaką zastosowano w supersportowym modelu 918 Spyder. Efekt? Moc przeszło 460 koni oraz sprint do setki w czasie 4,6 sekundy.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid według danych fabrycznych osiąga maksymalną prędkość rzędu 278 km/h. Hybrydowy napęd już od chwili ruszenia z miejsca generuje systemowy moment obrotowy o wartości 700 Nm i kieruje go do wszystkich czterech kół.

Za przeniesienie siły napędowej do kół odpowiada 8-stopniowa przekładnia PDK. Zastępuje ona stosowaną w poprzedniku 8-biegową skrzynię automatyczną z przekładnią hydrokinetyczną.

Już można zamawiać
Do standardowego wyposażenia należy m.in. pakiet Sport Chrono z przełącznikiem trybów jazdy, zintegrowanym w kierownicy. Wraz z systemem PCM przełącznik ten służy do aktywacji zróżnicowanych trybów jazdy.

Samochód zawsze uruchamia się w trybie czysto elektrycznym i kontynuuje lokalnie bezemisyjną jazdę na dystansie nawet do 50 km.



Na polskim rynku ceny Panamery 4 E-Hybrid rozpoczynają się od 490 740 PLN. Dostawy do salonów Porsche rozpoczną się w połowie kwietnia przyszłego roku.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane