/  / Outlander debiutuje w nowej wersji

Outlander debiutuje w nowej wersji

MMC Car Poland|
null
© Mitsubishii
nullnullnullnullnullnullnull

W polskich salonach Mitsubishi pojawił się właśnie popularny SUV Outlander z benzynowym 2-litrowym silnikiem 147 KM z systemem zmiennych faz rozrządu, manualną skrzynią biegów i napędem na przednią oś. Bogato wyposażone auto w wersji Intense Plus jest oferowane w promocyjnej cenie 101 290 zł.

Opisywany model ma za zadanie zastąpić niezwykle popularną wersję 2.0 DID Intense Plus MT i uzupełnić ofertę, w której znajdują się już samochody z silnikami Diesla o pojemności 2,2 litra i mocy 177 KM oraz 156 KM oraz z jednostką benzynową 2,4 litra i mocy 170 KM.

Mitsubishi Outlander, ceniony przez nabywców między innymi za nietuzinkową stylizację, przestronne i funkcjonalne wnętrze oraz znakomite własności jezdne, zdobył ogromną sympatię polskich klientów i w ubiegłym roku był najczęściej wybieranym modelem z segmentu SUV. W 2010 roku sprzedano 3 429 sztuk Outlandera, z czego 61% stanowiła wersja 2.0 DID Intense Plus z manualną skrzynią biegów.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów teraz do oferty wchodzi samochód z silnikiem benzynowym o tej samej pojemności 2 litrów, nieco większej mocy (147 KM) i z takim samym bogatym wyposażeniem, jakie oferuje wersja Intense Plus. Jednocześnie cena pojazdu jest o około 18 700 zł niższa niż najpopularniejszej w ubiegłym roku opcji 2.0 DID Intense Plus.

Na liście standardowego wyposażenia Outlandera 2.0 MIVEC Intense Plus z manualną, pięciobiegową przekładnią znajdziemy m.in. centralny zamek z dostępem bezkluczykowym, automatyczną klimatyzację, system nagłośnienia Rockford Fosgate z 9 głośnikami i 710W suboowerem, reflektory bi-ksenonowe (HID) z systemem doświetlania zakrętów, tempomat, system bluetooth, czujniki parkowania, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia z wbudowanymi kierunkowskazami i funkcją składania, 18” aluminiowe obręcze kół z oponami 225/55 R18, relingi dachowe, pokryte skórą koło kierownicy wielofunkcyjnej i lewarek zmiany biegów, czujniki deszczu, port USB i 3 gniazda 12V.

Za bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów odpowiadają systemy aktywnej stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji (ASTC), ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, dwustopniowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera (z funkcją wyłączenia poduszki pasażera), boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, kurtynowe poduszki bezpieczeństwa dla pierwszego i drugiego rzędu siedzeń oraz system ostrzegania o nagłym hamowaniu (ESS).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane