/  / Octavia Tour bohaterką nowej kampanii

Octavia Tour bohaterką nowej kampanii

Skoda Auto Polska|
null
© Skoda
null

Ruszyła nowa kampania informująca o specjalnej ofercie na modele Octavia Tour, która ma na celu wsparcie bieżącej sprzedaży. Do działań promocyjnych zostaną wykorzystane takie media jak radio, prasa (dzienniki ogólnopolskie) oraz internet.

Kampania wsparta została hasłem "Ostatni dzwonek, żeby skorzystać z oferty". Na klientów decydujących się na promocyjne egzemplarze Octavii czekają specjalne upusty.

Model Octavia Tour, wyposażony w klimatyzację, lakier metalizowany, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne oraz regulowaną w dwóch płaszczyznach kolumnę kierownicy, dostępny jest już od 49 401 zł.

Ponadto, samochód posiada także 4 poduszki powietrzne, systemy ABS z EBV, MSR, ASR i MBA, które czuwają nad bezpieczeństwem podróżujących.
   
Alternatywną ofertę stanowi Skoda Octavia Family z silnikiem 1.6 MPI o mocy 102 KM z radiem CD z MP3 i klimatyzacją, dostępna z upustem do 9 100 zł.

Dodatkowo, za 4 299 zł Octavia Tour może zostać wyposażona w dedykowaną do tego modelu instalację LPG, która obniży koszty eksploatacji samochodu.

Kampania rozpoczęła się 3 września i potrwa do końca miesiąca.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane