/  / Nowy VW Passat rusza na podbój polskiego rynku

Nowy VW Passat rusza na podbój polskiego rynku

Volkswagen Passat 2014
© IBRM Samar
Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014Volkswagen Passat 2014

W polskich salonach Volkswagena można już umówić się na jazdę testową nowym Passatem. Ceny samochodu startują z poziomu 90 790 złotych. Wersja bazowa nowego Passata oferuje silnik 1.4 TSI o mocy 125 koni.

Nowy Volkswagen Passat oferowany będzie początkowo z czterema silnikami TSI i czterema TDI do wyboru. Benzynowce dysponują mocą 125, 150, 180 lub 220 KM. Za przeniesienie siły napędowej w tych jednostkach odpowiedzialna jest 6-biegowa przekładnia manualna lub dwusprzęgłowa DSG.

Konstrukcja 1.4 TSI o mocy 150 KM posiada system aktywnego odłączania cylindrów, który tymczasowo wyłącza drugi i trzeci cylinder. W zależności od stylu jazdy pozwala to na zaoszczędzenie około 0,5 litra paliwa na 100 km. Jak podkreśla Volkswagen, dzięki temu rozwiązaniu Passat w omawianej wersji silnikowej spala średnio około 4,9 l/100 km.

W przypadku silników wysokoprężnych do wyboru są jednostki 1.6 TDI o mocy 120 KM lub trzy jednostki o pojemności 2.0 TDI wersja 150 KM, 190 KM i 240 KM. Motor 120-konny może być zamawiany z 6-biegową przekładnią manualną, natomiast 150 KM i 190 KM – z przekładnią manualną lub 6-biegową DSG.

240 koni pod maską plus napęd 4x4
W Passacie debiutuje także jednostka 240-konna. Jest to konstrukcja bi-turbo, który oprócz wysokiej mocy dysponuje także momentem obrotowym aż 500 Nm. W tym wariancie montowany jest seryjnie napęd na wszystkie koła 4Motion oraz 7-biegowa przekładnia DSG.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 6, a zużycie paliwa i tym samym emisję CO2 udało się obniżyć nawet o 20%. Wszystkie wersje są wyposażone w system Start-Stop i tryb rekuperacji.

Jak ujawnia niemiecka marka, oferta jednostek napędowych do Passata będzie sukcesywnie rozszerzana, a docelowo obejmie 10 silników o mocy od 120 do 280 KM.

Od 90 790 zł za sedana. Od 95 190 za kombi
Ceny nowego Passata rozpoczynają się na polskim rynku od 90 790 zł za wersję Limousine oraz od  95 190 zł za Varianta. Samochód już w podstawowej wersji oferuje takie elementy jak m.in. trzystrefowa klimatyzacja automatyczna, system radiowy Composition Colour z kolorowym ekranem dotykowym, tylne światła LED, czujnik deszczu, przyciemniane lusterko wsteczne, system automatycznego hamowania po kolizji, Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania, technologia ochrony pasażerów Pre Crash, system Keyless Go (bezkluczykowe uruchamianie pojazdu), a także elektroniczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold.

Ponadto dla wszystkich wersji Volkswagen oferuje pakiet wyposażenia dodatkowego Business. Dla wersji Trendline wspomniany pakiet kosztuje 1 840 zł i zawiera następujące pozycje: system nawigacji satelitarnej Discover Media, reflektory LED Basis, pakiet Światło (Light Assist, czujnik zmierzchu).

Dla linii wyposażenia Comfortline i Highline pakiet kosztuje odpowiednio 3 690 oraz 2 990 zł. Zawiera system nawigacji satelitarnej Discover Media, reflektory LED w wersji Top ze światłami LED do jazdy dziennej, system Dynamic Light Assist oraz reflektory przeciwmgielne (dla wersji Comfortline).

Korzyść dla kupującego może wynieść aż 8 340 zł.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane