/  / Nowy Smart się ceni

CENY | Nowy Smart się ceni

null
© Smart
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Już mamy pierwsze ceny nowego Smarta. Na polskim rynku Smart Fortwo startuje od 46 600 złotych, zaś większy Forfour został wyceniony na minimum 47 400 złotych.

Już bazowa wersja Smarta Fortwo i Forfour dysponuje takim wyposażeniem z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jak m.in. LED-owe światła do jazdy dziennej, zdalnie sterowany centralny zamek, immobilizer, tempomat z ogranicznikiem prędkości, wskaźnik temperatury zewnętrznej z funkcją ostrzegania przed mrozem, monochromatyczny wyświetlacz LCD na panelu wskaźników oraz elektrycznie sterowane szyby przednie.

Trzy linie wyposażenia do wyboru
Passion, Prime i Proxy. Tak nazywają się trzy linie wyposażenia nowego Smarta, dzięki którym auto może zyskać indywidualny charakter. Oto krótki opis każdej z nich:
- linia Passion występuje z dwiema kombinacjami kolorów wnętrza: czarną i pomarańczową lub czarną i białą. Wyposażenie obejmuje wielofunkcyjną kierownicę obszytą skórą, panel wskaźników z 3,5-calowym wyświetlaczem TFT oraz układ kierowniczy Direct-Steer o zmiennym przełożeniu. Dopłata do modelu bazowego wynosi tu 5 800 złotych (w przypadku obu modeli);

- linia Prime oferuje m.in. czarną tapicerkę skórzaną z kontrastującymi, białymi przeszyciami, wielofunkcyjną kierownicę oraz dźwignię zmiany biegów obszyte skórą, układ Direct-Steer, a także system monitorowania pasa ruchu Lane Keeping Assist i podgrzewane przednie fotele. Dopłata do modelu bazowego to 6 985 /8 592 złotych (Fortwo/Forfour);

- natomiast elementy wyróżniające wersji Proxy to panoramiczny dach oraz tapicerka z tkaniny w kolorze biało-niebieskim ze skóropodobnymi dodatkami. Do tego chodzi pakiet Cool & Audio oraz pakiet Sport (obniżone o 10 mm zawieszenie sportowe) i 16-calowe obręcze z lekkich stopów. Dopłata do modelu bazowego wynosi 11 372 /13 990 złotych (Fortwo/Forfour).

Limitowana edycja Edition #1
Debiutowi nowej generacji Smarta towarzyszy premiera limitowanej edycji Edition #1. Specjalny model wyróżnia się m.in. tridionem w pomarańczowym kolorze lava i karoserią w kolorze białym (Fortwo) lub grafitowym (Forfour), a także 16-calowymi, czarnymi alufelgami, obniżonym o 10 mm zawieszeniem sportowym oraz panoramicznym dachem z osłoną przeciwsłoneczną.

Z designem nadwozia koresponduje wnętrze Smarta Edition #1: fotele pokrywa czarno-pomarańczowa tapicerka, deska rozdzielcza i drzwi mają pomarańczowy odcień złamany czarnymi akcentami, a prowadzący ma do dyspozycji trójramienną, sportową kierownicę wielofunkcyjną, pokrytą skórą dźwignię zmiany biegów oraz wykonane ze szczotkowanej stali nakładki na pedały z gumowymi wypustkami.

Wyposażenie obejmuje także welurowe dywaniki z napisem "Edition #1", schowek w tylnej klapie, układ kierowniczy Direct-Steer, pakiet Cool & Audio, panel wskaźników z kolorowym wyświetlaczem TFT, centralną konsolę z szufladą i podwójnym pojemnikiem na kubki, schowek na okulary, dodatkowy uchwyt dla pasażera, oświetlenie przestrzeni bagażowej oraz klamki w kolorze matowego chromu.

Podane na samym początku ceny nowego Smarta dotyczą wersji z 61-konnym silnikiem benzynowym i manualną skrzynią biegów. Natomiast ceny samochodów wyposażonych w silnik 71-konny przedstawiają się następująco:
SMART FORTWO (71 KM)
- wersja bazowa: od 47 500 złotych
- wersja Passion: od 53 300 złotych
- wersja Prime: od 54 485 złotych
- wersja Proxy: od 58 872 złotych
- wersja Edition #1: od 58 660 złotych
SMART FORFOUR (71 KM)
- wersja bazowa: od 49 000 złotych
- wersja Passion: od 54 800 złotych
- wersja Prime: od 57 592 złotych
- wersja Proxy: od 62 990 złotych
- wersja Edition #1: od 62 727 złotych

Jak zapowiada producent, pierwsze egzemplarze nowego Smarta z silnikiem 71 KM trafią do klientów 22 listopada. Odmiany z topową jednostką turbo o mocy 90 KM zadebiutują w grudniu, a z dwusprzęgłową przekładnią Twinamic – wiosną przyszłego roku.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane