/  / Nowy Peugeot 3008 wyceniony

CENY | Nowy Peugeot 3008 wyceniony

null
© Peugeot
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Znamy już polskie ceny nowego Peugeot 3008 po zmianach generacyjnych. Co by nie powiedzieć – francuski SUV wyładniał i wyszlachetniał.

"Stare" Peugeot 3008 stanowiło próbę połączenia elementów SUV-a oraz minivana. Nie wszystkim taka krzyżówka się podobała. Za to nowe 3008 ma zdecydowanie lepiej wyważoną sylwetkę, której masywności dodaje m.in. mocno zaakcentowana atrapa chłodnicy, wąskie reflektory, przetłoczenia na bokach i masce silnika, a także okazałe nadkola.

Nowy Peugeot 3008 powstał na płycie podłogowej EMP2. To ta sama, którą wykorzystano wcześniej przy projektowaniu np. "308". Crossover znad Sekwany mierzy na długość 4447 mm przy rozstawie osi, który ma 2675 mm. Do tego dorzuca 520-litrowy bagażnik (liczone do półki bagażnika według VDA). Kufer maksymalnie da się powiększyć do 1580 litrów.

Producent znad Sekwany chwali się, że w porównaniu z poprzednikiem nowy model jest średnio o około 100 kilogramów lżejszy. A do tego oferuje gruntownie "przemeblowaną" kabinę pasażerską, w której znajdziemy m.in. charakterystyczną małą kierownicę i konfigurowalny układ cyfrowych zegarów, a w zależności od wersji wyposażenia także 8-calowy ekran dotykowy na konsoli środkowej, automatycznie otwierającą się klapę bagażnika, fotele przednie z funkcją masażu oraz nagłośnienie firmy Focal.

Ceny od 89 900 złotych
Ogłoszona właśnie przez importera gama nowego "3008" obejmuje do wyboru trzy podstawowe wersje wyposażenia (Access, Active oraz Allure), a także topową odmianę GT.

Bazowa wersja Access – wyceniona na 89 900 złotych – występuje tylko z jednym silnikiem w ofercie. To doładowany benzynowiec 1.2 PureTech/130 KM, sparowany z 6-biegową skrzynią manualną. Wyposażenie standardowe zawiera takie elementy jak m.in. tempomat z ogranicznikiem prędkości, chromowaną atrapę chłodnicy, skórzaną kierownicę, deskę rozdzielczą i panele drzwiowe z wykończeniem typu Carbon, klimatyzację manualną, centralny zamek z pilotem czy radio z wyświetlaczem LCD i sześć głośników, odtwarzacz MP3, Bluetooth oraz gniazdo USB.



W wersji wyposażenia Active, która startuje od 99 600 złotych, oferta obejmuje już do wyboru dwie jednostki benzynowe (moc 130 lub 165 KM) oraz dwa silniki Diesla, które zapewniają 120 lub 150 koni. Na pokładzie standardowo m.in. system monitorowania pasa ruchu, czujniki parkowania z tyłu, 17-calowe felgi aluminiowe, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna oraz 8-calowy ekran dotykowy do obsługi multimediów.

A co zawiera wyceniony od 107 600 złotych poziom Allure? Klient otrzymuje seryjnie np. czujniki parkowania z przodu, dwukolorowe felgi aluminiowe 18", przyciemniane szyby tylne, a także tapicerkę półskórzaną i funkcję multimedialną Mirror Screen.

Prawdziwe drewno
Na koniec jeszcze topowa wersja Peugeot 3008 GT. Można ją kupić wyłącznie z najmocniejszym dieslem 2.0 BlueHDi, który w konfiguracji ze skrzynią automatyczną EAT6 rozwija 180 koni. Seryjnie wyposażenie to m.in. pełne reflektory LED, aluminiowe relingi dachowe, poszerzone nadkola z listwami ochronnymi, sportowy zderzak, a w kabinie – wykończenie wnętrza satynowym chromem, elementy dekoracyjne z prawdziwego drewna i tapicerka półskórzana + alcantara.

A ile kosztuje taka przyjemność? Egzemplarzem 3008 GT będzie można wyjechać z salonu po zapłaceniu kwoty co najmniej 155 900 złotych.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane