/  / Nowy Peugeot 2008 na podbój polskiego rynku

Nowy Peugeot 2008 na podbój polskiego rynku

null
© Peugeot
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Zmodernizowany crossover spod znaku lwa jest już dostępny w Polsce. 17 czerwca rozpoczyna się w salonach akcja z cyklu Dni Otwarte, która promuje nowe "2008".

W porównaniu z poprzednikiem nowy Peugeot 2008 serwuje bardziej wyostrzoną stylistykę a'la SUV. Uwagę zwracają takie elementy jak poszerzone nadkola, nowy grill i osłony podwozia, ale też lakier czerwony Ultimate, który nadaje autu więcej drapieżności. Co ciekawe, to propozycja kolorystyczna przejęta wprost z modelu 308 GTi.

W wyposażeniu Peugeot 2008 pojawiła się funkcja Mirror Screen, wykorzystująca protokół MirrorLink i Apple Carplay, a także kamera cofania, Active City Brake i oraz ułatwiający wykonywanie manewru parkowania układ Park Assist.

Jako jedna z opcji figuruje ponadto Grip Control – jego rola polega na poprawie trakcji w warunkach słabej przyczepności. Dlatego też Peugeot 2008 "uzbrojony" w Grip Control posiada specjalne opony całoroczne Mud & Snow, przystosowane również do jazdy w zimie.



Gama nowego Peugeot 2008 obejmuje do wyboru poziomy wyposażenia: Access, Active lub Allure. Ceny katalogowe – od 54 900 złotych (PATRZ TUTAJ).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane