/  / Nowy Hyundai i40 sedan w zbliżeniu

Nowy Hyundai i40 sedan w zbliżeniu

Hyundai|
null
© Hyundai
nullnullnullnullnullnullnullnullnull

Oto dane techniczne szykowanego do premiery rynkowej w Europie jeszcze w tym roku modelu Hyundai i40 sedan. Premierowa prezentacja tego auta na targach motoryzacyjnych w Barcelonie wywołała duże zainteresowanie.

Nowy Hyundai i40, reprezentujący segment D, został zaprojektowany w europejskim centrum R&D firmy w niemieckim Russelsheim i ma pozycjonować markę jako Modern Premium, co oznacza dostarczenie klientowi innowacyjnych rozwiązań oraz wysokiej jakości produktu w przystępnej cenie.

„Wprowadzenie tego samochodu w wersji sedan to kolejny krok na drodze podboju rynku europejskiego przez model i40, będące naturalnym uzupełnieniem bardzo pozytywnego przyjęcia wersji wagon podczas targów w Genewie - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes i dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe. „Samochód ma nie tylko wyjątkowy design, ale zapewnia także maksymalny komfort, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych konkurentów segmentu D”.

Poniżej specyfikacja techniczna, jaką oferuje szykowany do premiery rynkowej w Europie model Hyundai i40 sedan. Uwaga: wszystkie wielkości mają charakter orientacyjny, a ostateczne wielkości zostaną podane w czasie prezentacji pojazdu.

Silniki Diesla

1.7 115 KM
typ/pojemność: U-II, DOHC, 4-cylindrowy, 16-zaworowy z HLA / 1685 cm3
moc/moment obrotowy: 115 KM (85 kW) przy 4000 obr/min / 260 Nm (26,5 kgm) przy 1250-2750 obr/min
emisja: 122 g/km (113 g/km z systemem ISG)

1.7 136 KM
typ/pojemność: U-II, DOHC, 4-cylindrowy, 16-zaworowy with HLA / 1685 cm3
moc/moment obrotowy: 136 KM (100 kW) przy 4000 obr/min / 325 Nm (32,0kgm) przy 2000-2500 obr/min
emisja: 124 g/km (119 g/km z systemem ISG)

Silniki benzynowe:
1.6 135 KM
typ/pojemność: Gamma GDI, 4-cylindrowy, 16-zaworowy z podwójnym CVVT / 1591 cm3
moc/moment obrotowy: 135 KM (99 kW) przy 6300 obr/min / 164 Nm (16,8kgm) przy 4850 obr/min
emisja: 149 g/km (138 g/km z systemem ISG)

2.0 177 KM
typ/pojemność: Nu GDI, 4-cylindrowy, 16-zaworowy z podwójnym CVVT / 1999 cm3
moc/moment obrotowy: 177 KM (130 kW) przy 6500 obr/min / 208 Nm (21,7kgm) przy 4700 obr/min
emisja: 156 g/km

Skrzynie biegów
kolejno dla wersji 1.7/115, 1.7/136, 1.6/135, 2.0/177
manualna/biegi: 6/6/6/6
automatyczna/biegi: ---/6/---/6

Zawieszenie
przednie: niezależne kolumny MacPhersona z amortyzatorami gazowymi. Drążek stabilizatora
tylne: niezależne zawieszenie wielowahaczowe, amortyzatory gazowe

Układ kierowniczy
typ: MPDS (Motor Driven Power Steering – elektrycznie wspomagany układ kierowniczy)
przełożenie: 2,88 obrotu od oporu do oporu
promień zawracania: 5,46 m

Hamulce
przednie: wentylowane tarcze o średnicy 320 mm
tylne: stałe tarcze o średnicy 300 mm

Koła i opony (standard)
7,0Jx16 - 205/60 R16
7,5Jx17 - 215/50 R17
8,0Jx18 - 225/45 R18

Wymiary (mm)
Zewnętrzne
długość całkowita: 4740
szerokość całkowita: 1815 (bez lusterek zewnętrznych)
wysokość całkowita: 1470
rozstaw osi: 2770
zwis przedni: 920
zwis tylny: 1050
rozstaw kół przód: 1591
rozstaw kół tył: 1597

Wewnętrzne (przód/tył)
wysokość od siedzenia do dachu: 1025/965
przestrzeń na nogi: 1170/850
przestrzeń na wysokości ramion: 1455/1420

Pojemność
zbiornik paliwa: 70 litrów
bagażnik: 503 litrów

Osiągi* (skrzynia manualna)
kolejno dla wersji 1.7/115, 1.7/136, 1.6/135, 2.0/177
prędkość maksymalna km/h: 190/198/195/210
przyspieszenie 0-100 km/h (s): 12,9/10.6/11,6/9,7

Zużycie paliwa i emisja (skrzynia manualna)
kolejno dla wersji 1.7/115, 1.7/136, 1.6/135, 2.0/177
litry/100 km**: 4,3 (ISG)/4,5 (ISG)    /6,0 (ISG)/6,8    
CO2 (g/km): 122/124/149/156
CO2 (g/km) z ISG: 113/119/140/---


* dane szacunkowe producenta
** cykl mieszany
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane