/  / Nowy Hyundai i30 od 54 400 złotych

CENY | Nowy Hyundai i30 od 54 400 złotych

null
© Hyundai
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Hyundai i30 po liftingu już w polskimi cenami. W najtańszej wersji kompaktowy "koreańczyk" kosztuje od 54 400 złotych.

Przeprojektowany Hyundai i30 w wersji 5-drzwiowej hatchback kosztuje na polskim rynku od 54 400 złotych. Podana cena zawiera system BlueDrive (stop&go). Cena konfiguracji bez BlueDrive jest niższa o 500 złotych.

Do wyboru są w gamie i30 trzy silniki benzynowe – 1.4 MPI 100 KM, 1.6 MPI 120 KM, a także 1.6 GDI 135 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Po stronie diesli znajdziemy natomiast konstrukcję 1.4 CRDI 90 KM, a także 1.6 CRDI w dwóch wariantach mocy – 110 lub 136 koni.

Elementem wyposażenia standardowego podstawowej wersji Base jest m.in. elektryczne wspomaganie kierownicy, centralny zamek sterowany kluczykiem, lusterka zewnętrzne z regulacją elektryczną oraz podgrzewaniem, światła do jazdy dziennej typu LED, a także oparcie tylnej kanapy dzielone 60:40.

Wyższa wersja Classic – z cenami od 60 900 złotych – obejmuje ponadto m.in. klimatyzację manualną, chłodzony schowek po stronie pasażera, radio z RDS/CD/MP3, jak również regulację wysokości dla fotela kierowcy oraz dojazdowe koło zapasowe.

Nowy Hyundai i30 – Ceny w Polsce

W przypadku wersji wyposażenia Comfort – ceny zaczynają się od 70 400 złotych – lista wyposażenia standardowego obejmuje m.in. klimatyzację automatyczną dwustrefową, elektrycznie regulowane szyby tylne, tempomat, czujniki parkowania z tyłu, jak również felgi aluminiowe.

Wśród opcji do Hyundaia i30 można dokupić takie elementy jak np. "pakiet zimowy" za 1 000 złotych (koło kierownicy oraz siedzenia przednie z podgrzewaniem; dostępne dla wersji Comfort) czy też nawigację fabryczną z kamerą cofania i pakietem aktualizacji MapCare – za 5 500 złotych (dostępne dla wersji wyposażenia Comfort oraz Premium).

Turbo też musi być
Ciekawym uzupełnieniem gamy kompaktowego Hyundaia będzie wersja i30 Turbo – już wiemy, że na pewno pojawi się i na polskim rynku. Napędza ją doładowany silnik benzynowy 1.6 T-GDI, który rozwija moc 186 koni przy 5500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 265 Nm, dostępny w przedziale 1500-4500 obr./min.

Do zmiany biegów służy kierowcy "manual" o 6 przełożeniach.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane