/  / Nowy Hyundai i20 od 43 900 złotych

CENY | Nowy Hyundai i20 od 43 900 złotych

null
© Hyundai
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullHyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015

Na dokładnie 43 900 złotych wyceniono na polskim rynku bazową wersję modelu Hyundai i20 nowej generacji. Pierwsze egzemplarze już niedługo trafią do salonów dealerskich nad Wisłą.

Zbudowany na nowej platformie, Hyundai i20 po zmianach generacyjnych ma rozstaw osi wynoszący 2,57 m, czyli o 45 mm więcej niż w przypadku poprzednika. Nad "starym" i20 samochód góruje również pod względem długości (+40 mm) oraz szerokości (+24 mm). Z drugiej strony wysokość nadwozia obniżono ostatecznie o 16 mm.

Według oficjalnych danych producenta, pojemność bagażnika przy podniesionych siedzeniach w drugim rzędzie wynosi 326 litrów.

Nowy Hyundai i20 wchodzi na polski rynek w czterech wersjach wyposażenia do wyboru – Classic, Classic Plus oraz Comfort i Premium. W gamie będzie można przebierać spośród trzech silników zasilanych benzyną (75, 84 lub 100 KM), a do tego dochodzą jeszcze dwa diesle, generujące maksymalnie moc 75 lub 90 koni.

Bazowa wersja Classic kosztuje na polskim rynku od 43 900 złotych. Za wydane pieniądze klient wyjedzie z salonu egzemplarzem i20, pod maską którego pracuje wolnossący silnik 75-konny 1.2 MPI. Elementem wyposażenia standardowego są m.in. elektrycznie regulowane szyby przednie, oparcie siedzenia tylnego dzielone w proporcji 60:40, komputer pokładowy, a także półka nad przestrzenią bagażową.

Za 2 500 złotych do auta można ponadto dokupić klimatyzację manualną, a za kolejne 200 złotych – dojazdowe koło zapasowe.

Lepiej wyposażona wersja – Classic Plus – startuje natomiast z cenami od 48 700 złotych. Dla tej akurat wersji wybierać można już spośród wszystkich dostępnych w gamie jednostek napędowych. Seryjne wyposażenie obejmuje m.in. klimatyzację manualną, chłodzony schowek po stronie pasażera, lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane, przyciemniane szyby, jak również radio z RDS oraz odtwarzaczem plików mp3.

Poziom Comfort – z cenami zaczynającymi się od 53 700 złotych – to takie elementy wyposażenia jak np. elektrycznie regulowane szyby tylne, tempomat, czujniki parkowania/tył, zdalne sterowanie systemem audio na kole kierownicy, jak również światła do jazdy dziennej LED i światła projekcyjne. Za 1 000 złotych można ponadto dokupić tzw. pakiet zimowy, który obejmuje podgrzewaną kierownicę oraz podgrzewane siedzenia z przodu.

W topowej wersji – czyli Premium – wspomniany wyżej pakiet zimowy stanowi już element wyposażenia standardowego. Bez dopłaty dostaje się też m.in. tylne światła w technologii LED, podłokietnik przedni ze schowkiem, a także opony w rozmiarze 195/55R16 oraz felgi aluminiowe. Jedyna dostępna tu odmiana silnikowa to benzyniak 1.4 MPI, rozwijający moc maksymalnie do 100 koni.

Uzupełnieniem oferty na model Hyundai i20 jest ubezpieczenie 0,5% przez rok (od 250 złotych przez rok) oraz promocyjne finansowanie.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane