/  / Nowy Hyundai i20 może nieźle namieszać

Nowy Hyundai i20 może nieźle namieszać

Hyundai i20 - 2015
© IBRM Samar
Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015

Gdzie jak gdzie, ale akurat w segmencie B – zdominowanym przez takich graczy jak Corsa, Clio i spółka – przebić się do czołówki jest wyjątkowo trudno. Czy w starciu z tak mocnymi rywalami Hyundai i20 nowej generacji ma coś do powiedzenia?

W najnowszym wydaniu tygodnika "Auto Świat" opisano ciekawy test porównawczy z udziałem pięciu modeli z segmentu B. Oprócz Volkswagena Polo i Renault Clio znajdziemy też takie nowości jak Opel Corsa i Mazda2, a dodatkowo – wchodzący właśnie na polski rynek Hyundai i20 po zmianach generacyjnych. Samochody zebrane w zestawieniu mają silniki benzynowe, które rozwijają maksymalnie moc od 84 koni (i20) do 100 KM (Corsa).

Po podliczeniu punktów przyznanych w poszczególnych częściach testu (projekt nadwozia, napęd i zawieszenie, a także koszty eksploatacyjne) okazało się, że w zestawieniu maluchów najlepiej wypada Hyundai i20 – zdobywca łącznie 475 punktów. Z dość wyraźną przewagą "koreańczyk" wyprzedził m.in. Mazdę i Opla, które zajęły ex aequo miejsce drugie (po 463 punkty).

Hyundai i20 w wersji 1.2 84 KM chwalony jest przez redakcję "Auto Świata" za takie elementy jak m.in. przestronność kabiny w drugim rzędzie siedzeń, pojemny bagażnik, jak również za wysoką ergonomię obsługi deski rozdzielczej oraz przyzwoitą pracę układu zawieszenia. No i do tego jeszcze ta 5-letnia gwarancja.

O walorach nowego Hyundaia i20 już niedługo będą mogli przekonać się osobiście również polscy kierowcy. Już w najbliższy weekend – 21 oraz 22 marca – zaplanowano bowiem w salonach Dni Otwarte, których bohaterem będzie właśnie nowy i20.

Na polskim rynku Hyundai i20 startuje od 43 900 złotych. Ceny poszczególnych wersji silnikowo-wyposażeniowych sprawdzić można TUTAJ


Cały test porównawczy z udziałem Hyundaia i20, Opla Corsy, Mazdy2, Volkswagena Polo oraz Renault Clio znaleźć można w aktualnym wydaniu tygodnia "Auto Świat" (16.03.2015).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane