/  / Nowy Hyundai i20 i pierwsze przymiarki cenowe

Nowy Hyundai i20 i pierwsze przymiarki cenowe

null
© Hyundai
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullHyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015

W swoim drugim wcieleniu koreański rywal Skody Fabii oraz Toyoty Yaris ma być jeszcze lepszy. Od strony stylistycznej oraz technicznej auto dopracowywano w Niemczech.

Zbudowany na nowej platformie, Hyundai i20 po zmianach generacyjnych ma rozstaw osi wynoszący 2,57 m, czyli o 45 mm więcej niż w przypadku poprzednika. Nad "starym" i20 samochód góruje również pod względem długości (+40 mm) oraz szerokości (+24 mm). Z drugiej strony wysokość nadwozia obniżono ostatecznie o 16 mm. Według oficjalnych danych producenta, pojemność bagażnika przy podniesionych siedzeniach w drugim rzędzie wynosi 326 litrów.

Hyundai i20 nowej generacji pojawi się w sprzedaży na rynku niemieckim już od grudnia. Klienci nad Renem będą mogli wybierać spośród czterech różnych wersji wyposażeniowych oraz pięciu różnych jednostek napędowych (w tym dwa diesle).

W wersji pięciodrzwiowej miejski Hyundai będzie na rynku niemieckim do wzięcia za 11 950 euro, oferując w podstawowej odmianie silnikowej motor benzynowy 1.2, który rozwija maksymalnie 75 koni. Najmocniejsza aktualnie "benzyna" zapewnia natomiast moc do 100 KM, a wśród diesli mamy konstrukcje CRDi 75- lub 90-konne.

Bazowa wersja nowego i20 na rynku niemieckim obejmuje w standardzie takie elementy wyposażenia jak m.in. elektryczne szyby przednie, asystent ruszania pod górę oraz fotel kierowcy regulowany na wysokość. Z kolei najlepiej wyposażona odmiana obejmuje takie dobrodziejstwa jak chociażby podgrzewane koło kierownicy, czujnik deszczu, klimatyzacja automatyczna, jak również asystent parkowania przodem i tyłem.

Hyundai podał już też ceny na nowego i20, jakie obowiązywać będą na rynku brytyjskim. Nad Tamizą "koreańczyk" kosztuje z kolei w najtańszej wersji od 10 695 do maksymalnie 16 725 funtów bez opcji.

Jak planuje wstępnie generalny importer w Polsce, do salonów dealerskich nad Wisłą pierwsze egzemplarze i20 po zmianach generacyjnych trafią prawdopodobnie pod koniec lutego 2015.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane