/  / Nowy Ford S-Max – Premiera z rabatem

CENY | Nowy Ford S-Max – Premiera z rabatem

null
© Ford
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Ford S-Max drugiej generacji jedzie do polskich salonów. Ten rodzinny van startuje z cenami poniżej 100 000 złotych, które uwzględniają już rabat – 6 700 złotych.

Ford S-Max odniósł duży sukces. Może o tym świadczyć m.in. fakt, że łączna sprzedaż na rynku europejskim przekroczyła już 400 000 egzemplarzy. Czas jednak płynie nieubłaganie, a i konkurencja nie śpi. W tym roku do salonów dealerskich zawita więc S-Max po zmianach generacyjnych. Ale klienci Forda mogą być spokojni – nowy van ze znaczkiem błękitnego owalu zachowuje walory poprzednika i uzupełnia je o elementy, które przypadną do gustu nabywcy nowoczesnego i bezpiecznego samochodu rodzinnego.

Nowy Ford S-Max będzie dostępny w wersji pięcio- lub siedmiomiejscowej (*). W "karcie" przygotowano dla klientów 120-konną jednostkę 2.0 TDCi wraz z sześciobiegową skrzynią manualną, a także zmodernizowaną konstrukcję 2.0 TDCi o mocy 150 lub 180 KM, która współpracuje z przekładnią manualną lub automatyczną skrzynią dwusprzęgłową PowerShift. Dla wersji wyposażenia Titanium można ponadto wybrać 210-konnego diesla TDCi z bi-turbo.

Z kolei w gamie silników benzynowych pojawia się debiutant w postaci konstrukcji 1.5 EcoBoost, która generuje maksymalnie 160 koni współpracując ze skrzynią manualną. Drugą propozycją jest 240-konny motor 2.0 – również z rodziny EcoBoost, zestawiony ze skrzynią automatyczną 6-stopniową.


Na polskim rynku oferowane dla nowego Forda S-Max wersje napędowe przedstawiają się następująco (podano ceny promocyjne dla poziomu wyposażenia Trend oraz Titanium):
BENZYNA
- 1.5 EcoBoost 160 KM + M6: od 99 900/108 100 złotych
- 2.0 EcoBoost 240 KM + A6: od 124 900/133 100 złotych
DIESEL
- 2.0 TDCi 120 KM + M6: od 105 900 złotych/ (–)
- 2.0 TDCi 150 KM + M6: od 111 900/120 100 złotych
- jak wyżej + PowerShift: od 120 900/129 100 złotych
- jak wyżej + M6 + 4WD: od 120 900/129 100 złotych
- 2.0 TDCi 180 KM + M6: od 117 900/126 100 złotych
- jak wyżej + PowerShift: od 126 900/135 100 złotych
- jak wyżej + PowerShift + 4WD: od 135 900/144 100 złotych
- 2.0 TDCi Bi-Turbo 210 KM + PowerShift: (–) /141 100 złotych

Podane ceny uwzględniają rabat promocyjny 6 700 złotych w stosunku do regularnych cen katalogowych.

W skład wyposażenia standardowego poziomu Trend wchodzą takie elementy jak m.in. klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury, radioodtwarzacz CD/MP3 z możliwością sterowania przyciskami na kierownicy oraz wyświetlacz 4,2", zestaw 8 głośników, przednie fotele w stylu sportowym z regulacją położenia w czterech kierunkach, kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów wykończone skórą, jak również tylne światła w technologii LED.

Natomiast w wersji Titanium standardem wyposażenia są m.in. 17-calowe obręcze aluminiowe, światła do jazdy dziennej LED, chromowane obramowanie szyb bocznych oraz dolnej kraty wlotu powietrza, podgrzewana szyba przednia, kolorowy wyświetlacz wielofunkcyjny 10,1-calowy na tablicy zegarów, oświetlenie kabiny z diodami LED, a także tempomat z funkcją rozpoznawania znaków drogowych oraz "inteligentny" ogranicznik prędkości.

* dopłata za trzeci rząd foteli wynosi 4 100 złotych
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane