/  / Nowy Ford Galaxy kosztuje...

CENY | Nowy Ford Galaxy kosztuje...

null
© Ford
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

... od 118 100 złotych. Bazową wersję rodzinnego Forda napędza doładowany silnik 1.5 EcoBoost o mocy 160 KM. Najtańsza wersja Galaxy z dieslem kosztuje o 6 000 złotych więcej.

Na polskim rynku klienci Forda będą mogli kupić nowego Galaxy w wersji z dieslem 2.0 TDCi, który dostępny jest w trzech wariantach mocy do wyboru – 120, 150 lub 180 koni mechanicznych. Do tego dochodzi jeszcze podwójnie doładowana konstrukcja 210-konna, która generuje 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego już od 2000 obr./min.

Do wersji 150- oraz 180-konnej TDCi oferowany jest napęd 4x4.

Po stronie "benzyny" wybór ogranicza się póki co do dwóch jednostek z rodziny EcoBoost – 1,5 litrowej, która rozwija do 160 koni mechanicznych, oraz dwulitrowca o mocy 240 KM.

Dla nowego Forda Galaxy dwa oferowane w gamie poziomy wyposażenia nazywają się Trend oraz Titanium. Wersja Trend – z cenami od 118 100 złotych – oferuje standardowo takie elementy jak np. radioodtwarzacz CD/MP3 z funkcją sterowania za pomocą przycisków na kierownicy, klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury, bezkluczykowe uruchamianie silnika Ford Power, kierownica oraz uchwyt dźwigni zmiany biegów wykończone skórą, lusterka boczne w kolorze nadwozia składane elektrycznie i podgrzewane, jak również przednie światła przeciwmgielne oraz tylne światła LED-owe.

W wersji Titanium – kosztującej od 128 300 złotych – standardem jest ponadto m.in. tempomat, światła do jazdy dziennej LED, relingi bagażnika dachowego z wykończeniem w kolorze chromu, podgrzewana przednia szyba oraz klimatyzacja trójstrunowa i oświetlenie wnętrza diodami LED.

Do Forda Galaxy można też dokupić m.in. dach panoramiczny otwierany elektrycznie, przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia, czujniki parkowania przód/tył czy reflektory w technologii Ford Dynamic LED.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane