/  / Nowy Fiat Panda – co się zmieniło?

Nowy Fiat Panda – co się zmieniło?

FIAT|
null
© FIAT
nullnullnullnullnull

Na debiutującym na rynku w pierwszych miesiącach przyszłego roku modelu Fiat Panda III generacji spoczywa duża odpowiedzialność. Musi bowiem dorównać poprzednikowi, który zdobył m.in. jakże prestiżowy tytuł Car of The Year 2004. Najbardziej istotne zmiany w porównaniu do Pandy II dostrzec można w wyglądzie deski rozdzielczej.

Międzynarodowy Salon Samochodowy Frankfurt 2011 będzie miejscem premiery najnowszego modelu Fiata - nowej Pandy. Panda III stanowi kolejne wcielenie i udoskonalenie koncepcji, która przez 31 lat swojej historii stała się synonimem funkcjonalności, zwrotności, przestrzeni, niezawodności i komfortu w segmencie samochodów miejskich.

Panda to jednak coś więcej. Samochód stał się już marką samą dla siebie, która poprzez proste, ale przemyślane rozwiązania służące w codziennym użytkowaniu zdobyła uznanie 6,5 mln klientów. Na pokładzie Pandy życie staje się prostsze. Auto prowadzi się lekko, jest łatwe do zaparkowania, zapewnia odpowiednią przestrzeń, którą można z łatwością zaadoptować do potrzeb codziennego użytkowania. Ponadto jest przyjazne dla każdego kierowcy i wyposażone w rozwiązania, które doskonale odzwierciedlają filozofię marki Fiat.

Panda to nie tylko samochód. To synonim filozofii, która zakłada całkowicie nowe podejście do samochodu. Ktokolwiek wybierze Pandę, doświadcza poczucia wolności, wyrwania się z otaczających schematów, narzuconej mody, czy klasyfikacji. Można powiedzieć, że jest to samochód niekonwencjonalny, który już od pierwszej generacji zadziwia swoją prostotą i funkcjonalnością nietypową dla tak małych aut. Taka właśnie jest natura tego samochodu. Prostota i funkcjonalność w czystej postaci, która ewoluuje w kierunku nowatorskich rozwiązań.

Dość wspomnieć, że jest to pierwszy samochód tego segmentu, który zdobył prestiżowy tytuł Car of the Year w 2004 roku. Panda to także pierwszy samochód miejski (o długości nadwozia nieprzekraczającej 4 metrów) wyposażony w silnik Diesla (1986 rok), a także napęd na cztery koła (1983 rok). W 1990 roku powstała także ekologiczna wersja Panda Elektra, która była jednym z pierwszych dostępnych na rynku samochodów z napędem elektrycznym. W 2004 roku, jako pierwszy miejski samochód z napędem 4x4, Panda odwiedziła obóz- bazę pod Mount Everest na wysokości 5,200 m.n.p.m.

Trzecia generacja tego popularnego modelu jest samochodem w pełni dojrzałym idącym o krok dalej, jeśli chodzi o komfort, zaawansowanie technologiczne i wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa. Wyróżnia się także nowoczesnym, harmonijnym wyglądem. Nie straciła przy tym nic ze swojego sympatycznego uroku i "zadziornego" charakteru, który od początku wyróżniał Pandę spośród konkurencji.

Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane