/  / Nowy ambasador Peugeot to...

Nowy ambasador Peugeot to...

PEUGEOT|
null
© Peugeot
null

Na swojego międzynarodowego ambasadora Peugeot wybrał tenisistę Novaka Djokovica. Decyzja ta umacnia strategię prowadzoną przez Peugeot w dziedzinie tenisa i to w jubileuszowym roku 30-lecia współpracy z turniejem Roland Garros – French Open.

O podjęciu współpracy zadecydowała światowa sława Djokovica, a w szczególności jego popularność w Chinach, które są największym rynkiem samochodowym na świecie.

Tenis jest jedną z dziedzin, w którą Peugeot angażował się od bardzo dawna, o czym świadczy 30-lecie współpracy pomiędzy marką a turniejem Roland Garros – French Open.

Podpisana z Novakiem Djokovicem trzyletnia umowa o współpracy pozwala na wykorzystywanie jego wizerunku przez wszystkie piony marki, we wszystkich mediach i na całym świecie. Logo Peugeot pojawi się na lewym rękawie koszulki noszonej przez Djokovica podczas wszystkich turniejów, w których weźmie udział.

Wybór Novaka Djokovica na ambasadora marki był oczywisty. Numer 2 światowego tenisa jest uosobieniem wartości Peugeot: wysokich wymagań, stylu i emocji.

Novak Djokovic oświadczył: "Cieszę się, że mogę reprezentować sławną i znaną na całym świecie francuską markę, mającą ponad 200-letnie doświadczenie w produkcji samochodów. W moich oczach Peugeot jest uosobieniem francuskiej elegancji, wyrafinowania oraz pewnego stylu życia".

Djokovic rozpocznie swój sezon podczas turnieju Australian Open 13 stycznia.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane