/  / Nowości od Jeepa

Nowości od Jeepa

Fiat|
null
© Jeep
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Po raz kolejny marki Jeep i Mopar połączyły siły, aby stworzyć całą gamę pojazdów, które zaprezentowane zostaną pomiędzy 12 a 20 kwietnia br. podczas dorocznego, wielkanocnego Easter Jeep Safari w Moab (amerykański stan Utah). Na odbywającym się już po raz 48 sportowo-wyczynowej imprezie spodziewane są tysiące zagorzałych entuzjastów jazdy terenowej zachęconych perspektywą całego tygodnia prawdziwego „off-roadingu" na słynnych szlakach przeprawowych stanu Utah.

Do Moab a więc i na Easter Jeep Safari przywozimy sześć nowych pojazdów, na które już czekają fani Jeepa, w tym dwa nowe modele Cherokee zbudowane specjalnie na tak popularną   imprezę plenerową." - mówi Mike Manley, szef marki Jeep.

Jeep Wrangler Level Red.
Wrangler Level Red, którego nazwa nawiązuje do najwyższego  stopnia trudności w jeździe off-roadowej wyposażony jest w zestaw zwiększający wysokość zawieszenia (Lift-Kit) o dwa cale (51 mm), przedni i tylny most napędowy Dana 44 o przełożeniu przekładni głównej 4:10 oraz skrzynkę rozdzielczą Rock-Trac o przełożeniu reduktora terenowego 4:1 - elementy firmowane przez Jeep Performance Parts. Z myślą o podniesieniu osiągów 3,6-litrowego silnika benzynowego, (który współpracuje z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów) zastosowano zewnętrzny chwyt powietrza dolotowego oraz układ wydechowy typu Cat-Back (o obniżonych oporach przepływu spalin). Układ napędowy Wranglera Level Red charakteryzuje się wyjątkowo niskim przełożeniem pełzania w układzie przeniesienia napędu, równym 73:1.

Jeep Wrangler MOJO.
Jeep Wrangler MOJO („OJ" oznacza „Orange Jeep") adresowany jest do entuzjastów off-roadu poszukujących solidności pojazdu zdolnego pokonywać ekstremalne wprost szlaki przeprawowe. Podniesione o 2 cale zawieszenie, przedni i tylny most napędowy Dana 44 z blokadą mechanizmów różnicowych oraz skrzynka rozdzielcza Rock-Trac z reduktorem terenowym o przełożeniu 4:1 to niezaprzeczalne argumenty na pustynnych skałach Moab i nie tylko. Przełożenie pełzania wynosi 59:1. Osiągi 3,6-litrowego silnika benzynowego wspomaga   zewnętrzny chwyt powietrza dolotowego oraz układ wydechowy typu Cat-Back (o obniżonych oporach przepływu spalin).

Jeep Wrangler Maximum Performance.
Jeep Wrangler Maximum Performance trafi do przekonania „hardkorowych" entuzjastów maksymalnej mocy i dzielności w warunkach off-roadu by dotrzeć tam, gdzie inni dawno dali za wygraną. Wrangler Maximum Performance „uzbrojony" jest w unikalne mosty napędowe Dana 60 z przekładnią główną 4,88 i elektroniczną blokadą mechanizmów różnicowych z katalogu Jeep Performance Parts oraz skrzynkę rozdzielczą Rock-Trac z reduktorem terenowym o przełożeniu 4:1. Off-roadową sprawność Wranglera Maximum Performance wspomaga zwiększona o cztery cale (102 mm)wysokość zawieszenia (Lift-Kit) oraz przełożenie pełzania w układzie przeniesienia napędu 70:1.

Jeep Cherokee Adventurer.
Jeep Cherokee Adventurer oferuje charakterystyczną dla modelu Trailhawk dzielność napędu 4x4 (przełożenie pełzania 48:1) - w parze z funkcjonalnością ładunkową do przewozu sprzętu podczas wypraw plenerowych. Atrakcyjności wyglądu dodaje szereg akcesoriów Jeep Performance Parts z katalogu Mopar.

Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane