/  / NOWOŚĆ | Nowy Peugeot 308 kombi

NOWOŚĆ | Nowy Peugeot 308 kombi

PEUGEOT|
null
© Peugeot
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Francuska marka prezentuje pierwsze oficjalne zdjęcia modelu Peugeot 308 SW nowej generacji. Samochód będzie atrakcją wiosennej wystawy moto w Genewie. Peugeot 308 SW trafi najpierw na rynek francuski, a wiosną na rynki pozostałych krajów Europy.

Zespół stylistów z Peugeot stworzył duże, dynamiczne kombi o nisko wyprofilowanej sylwetce (długość: 4,58 m/wysokość: 1,47 m). Zwiększone wymiary samochodu pozwalają spełnić oczekiwania klientów szczególnie przywiązanych do najważniejszych cech modeli kombi: pojemności, przestronności, dużych możliwości aranżacji wnętrza oraz praktyczności.

Przy objętości 610 dm3 według normy VDA-210, bagażnik nowego Peugeot 308 SW plasuje się w czołówce omawianego segmentu aut. Dzięki regularnym kształtom jest praktyczny i pojemny. Zmiana konfiguracji bagażnika jest wręcz modelowo prosta: składanie poszczególnych części kanapy odbywa się jednym ruchem od strony bagażnika, a zarazem praktyczna (idealnie płaska podłoga). Jak podkreśla producent, jakość wykończenia jest godna aut z wyższego segmentu.

Nowości rynkowe 2014

Podobnie jak hatchback, również 308 SW został zbudowany na nowej, modułowej platformie EMP2, dzięki czemu możliwe było zmniejszenie masy auta i zwiększenie jego zalet dynamicznych. W rezultacie nowy 308 SW jest teraz o 140 kg lżejszy od poprzednika. Wrażenia z jazdy są podobne jak w hatchbacku.

Wewnątrz kabiny, miejsce kierowcy zaprojektowano według koncepcji Peugeot i-Cockpit, która zapewnia kierowcy i pasażerom unikalne wrażenia z jazdy. Deska rozdzielcza wyróżnia się czystością formy i innowacyjnymi rozwiązaniami.

Wysoka jakość nowego Peugeot 308 SW jest widoczna w starannym dopracowaniu każdego detalu. Ma zapewnić temu modelowi miejsce w czołówce segmentu i umocnić coraz wyższą pozycję samochodów marki na rynku.

Produkowany w Sochaux, nowy Peugeot 308 SW będzie wyposażony w jednostki napędowe wytwarzane we francuskich zakładach w Tremery i Douvrin.

W gamie silnikowej pojawi się mało uciążliwa dla środowiska wersja BlueHDi, która emituje średnio zaledwie 85 g CO2/km.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane