/  / Nowe Volvo XC90 jak ciepłe bułeczki

Nowe Volvo XC90 jak ciepłe bułeczki

null
© Volvo
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

W ciągu zaledwie 47 godzin sprzedano wszystkie egzemplarze nowego Volvo XC90 w ramach premierowej oferty First Edition. Auta można było kupić tylko przez internet.

W sumie szwedzka marka zaoferowała 1927 indywidualnie numerowanych egzemplarzy nowego Volvo XC90 w ramach specjalnej serii First Edition. Po rozpoczęciu sprzedaży w minioną środę większość samochodów została zarezerwowana w ciągu godziny.

Na specjalnej stronie internetowej, gdzie można było kupić nowe XC90 First Edition, w momencie największego ruchu co minutę sprzedawało się średnio 7 samochodów. Najwięcej zamówień złożyli Amerykanie (ponad 400 sztuk). Polscy klienci zarezerwowali 16 samochodów.

Przypomnijmy, że wersja First Edition zapowiada rozpoczęcie sprzedaży "zwykłego" Volvo XC90, które klienci w Polsce będą mogli zacząć zamawiać już w najbliższych tygodniach. Cena wersji podstawowej to 229 900 złotych za model ze 190-konnym dieslem pod maską oraz napędem na jedną oś (PATRZ TUTAJ).
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane