/  / Nowe Renault Fluence zaprasza do środka

Nowe Renault Fluence zaprasza do środka

Renault|
null
© Renault
nullnullnullnullnullnullnullnullnull

Jak zapewnia producent, wnętrze nowego Renault Fluence jest wyjątkowo przestronne, z szerokością nad podłokietnikami wynoszącą 1480 mm z przodu i 1475 mm z tyłu. Pasażerowie na tylnych siedzeniach mają do dyspozycji największą w tej klasie ilość miejsca na nogi, z promieniem na wysokości kolan wynoszącym 238 mm.

Dzięki licznym, umieszczonym w zasięgu ręki możliwościom regulacji każdy kierowca jest w stanie z łatwością znaleźć idealną dla siebie pozycję za kierownicą:
- regulacja kąta nachylenia oparcia fotela oraz regulacja wysokości i kąta nachylenia zagłówków (zależnie od wersji);
- regulacja wysokości fotela kierowcy w przedziale 70 mm (+/-35 mm) oraz duży zakres regulacji wzdłużnej (240 mm);
- regulacja podparcia lędźwiowego (od poziomu wyposażenia Dynamique);
- regulacja ustawienia kierownicy w pionie i w poziomie (od poziomu wyposażenia Dynamique; związana z kartą Renault Hands Free).

Podobnie jak jego poprzednia wersja, nowe Renault Fluence dysponuje schowkami o łącznej objętości ponad 23 litrów, w tym:
- zamykanym schowkiem w desce rozdzielczej o pojemności 9 litrów;
- schowkiem w środkowej konsoli (pod podłokietnikiem) o objętości 2,2 litra;
- kieszeniami w przednich drzwiach o objętości 2,6 litra każda.

Bagażnik o objętości 530 dm3 należy do największych w tej klasie. Dostęp do niego jest ułatwiony dzięki nisko umieszczonemu progowi załadunku (727 mm) oraz dużej szerokości otworu ładunkowego (1020 mm), uzyskanej poprzez umieszczenie części tylnych świateł na pokrywie bagażnika.

Dzielona w układzie 1/3-2/3 tylna kanapa pozwala odpowiednio dostosować objętość przestrzeni bagażowej, w szczególności przy przewozie długich lub kłopotliwych gabarytowo przedmiotów.
 
System klimatyzacji dostosowany do potrzeb wszelkich światowych rynków
Nowe Renault Fluence jest wyposażone w system klimatyzacji już od najniższego poziomu wyposażenia z myślą o skrajnych warunkach nasłonecznienia i wilgotności panujących na niektórych światowych rynkach. Dysze nawiewu są rozmieszczone u podstawy przedniej szyby oraz w środkowej części i na obu końcach deski rozdzielczej.

W przypadku wyższych poziomów wyposażenia oferowana jest również w standardzie klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa.

Kierowca i pasażer z przodu mogą niezależnie regulować temperaturę nawiewu. Żądane natężenie nawiewu może być natomiast ustawiane dzięki wyborowi jednego z trybów Soft/Auto/Fast:
- tryb Auto jest optymalny pod względem komfortu termicznego i akustycznego oraz szybkości dochodzenia do żądanej temperatury;
- tryb Soft stawia na pierwszym miejscu łagodną i cichą pracę;
- tryb Fast pozwala szybko przewietrzyć całe wnętrze kabiny.

Dodatkowy nawiew umieszczony w tylnej części środkowej konsoli (w zależności od wersji) poprawia poziom komfortu termicznego pasażerów siedzących na tylnych miejscach.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane