/  / Nowa Toyota Hilux w Polsce

CENY | Nowa Toyota Hilux w Polsce

null
© Toyota
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Ósma generacja japońskiego pikapa wchodzi do sprzedaży. W bazowej wersji z pojedynczą kabiną nowiutka Toyota Hilux jest do wzięcia za ponad 100.000 złotych.

Najnowsze wcielenie Toyoty Hilux poznaliśmy przy okazji marcowej wystawy motoryzacyjnej w Genewie. Pikap ma dokładnie 5335 mm długości, 1855 mm szerokości oraz 1815 mm wysokości. Od swojego poprzednika jest więc o 75 mm dłuższy i o 20 mm szerszy.

Skrzynia ładunkowa Hiluxa stała się większa, solidniejsza i bardziej praktyczna: jej maksymalna szerokość wzrosła z 1544 mm do 1645 mm (rekord w omawianej kategorii pojazdów). Natomiast od strony stylistycznej samochód sprawia wrażenie auta o bardziej wygładzonej linii – w ofercie przewidziano m.in. światła do jazdy dziennej z 12 białymi diodami LED.

Do napędu Hiluxa posłuży nowy silnik D-4D 2.4 z serii GD. Rozwija on moc maksymalnie 150 koni oraz do 400 Nm momentu obrotowego – w przedziale od 1600 do 2000/min. Do wyboru przewidziano wersję z napędem na tył (6-biegowa przekładnia manualna) lub 4x4 (jako opcja występuje też 6-stopniowy automat).



Oferta na polskim rynku
Hilux jest teraz dostępny z trzema rodzajami nadwozia do wyboru: z pojedynczą kabiną (Single Cab), z 4-miejscową przedłużoną kabiną (Extra Cab) lub z 5-miejscową podwójną kabiną (Double Cab). Ceny zaczynają się odpowiednio od:
- wersja z kabiną pojedynczą: od 109 347 złotych (88 900 PLN netto)
- wersja kabiną przedłużoną: od 116 727 złotych (94 900 PLN netto)
- wersja z kabiną podwójną: od 135 177 złotych (109 900 PLN netto)

Najtańsza wersja z napędem na wszystkie koła oznacza wydatek od 124 107 złotych (100 900 PLN netto).

Nowy Hilux ma większą nośność osi, a maksymalna masa przyczepy wzrosła do 3,5 t w modelach 4x4 z kabiną Single/Extra Cab i 3,2 t w wersjach z kabiną Double Cab. Nadwozie jest wykonane w dużym stopniu ze stali o dużej odporności na rozciąganie (590 MPa), która łączy niewielką masę z optymalną wytrzymałością. Kolejnym plusem jest zastosowanie łącznie 388 spawów punktowych – o 120 więcej niż w przypadku poprzednika.

W nowej Toyocie Hilux znajdziemy wysokiej jakości zabezpieczenia antykorozyjne, które zapewniają trwałość podwozia i nadwozia nawet w przypadku eksploatacji w najtrudniejszych warunkach atmosferycznych. Pogrubione elementy ramy podwozia zachowują odporność na korozję przez 20 lat.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane