/  / Nowa Panda Cross od…

CENY | Nowa Panda Cross od…

null
© Fiat
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Mamy już polskie ceny na nową wersję modelu Fiat Panda Cross. Samochód jest do kupienia w promocyjnych cenach, które zaczynają się od niecałych 66 000 złotych.

Na rynku polskim nowy Fiat Panda Cross jest oferowany w dwóch wersjach silnikowych do wyboru. Pierwsza propozycja to benzynowa jednostka turbo 0.9 Twinair. Przy pojemności skokowej 875 cm3 motor jest w stanie zapewnić maksymalnie moc 90 KM, dostępną przy 5500 obrotach na minutę. Moment rośnie natomiast do 145 Nm przy 1900 obr./min.

Druga pozycja w "menu" to natomiast turbodiesel 1.3 Multijet o mocy 80 KM przy 4000 obr./min. oraz momencie obrotowym, który maksymalnie rośnie do 190 Nm przy 1500 obr./min. Według danych fabrycznych, tak wyposażona Panda Cross rozpędza się do setki w około 14,3 sekundy, a prędkość maksymalna to 160 km/h. Średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta wynosi w cyklu mieszanym około 4,7 l/100 km.

Na rynku polskim Panda Cross jest aktualnie do kupienia w promocji. Ceny zaczynają się od 65 900 złotych za benzynę (regularna cena katalogowa to 72 200 złotych) oraz od 68 900 złotych za benzynę (normalnie 75 200 złotych).


Elementem wyposażenia standardowego Pandy Cross są m.in. specjalne opony 185/65 R15 Mud&Snow, 15-calowe felgi z lekkiego stopu przyciemniane, elektrycznie sterowane lusterka boczne, klimatyzacja automatyczna z filtrem przeciwpyłkowym, kierownica oraz gałka zmiany biegów pokryte skórą, a także radioodtwarzacz CD/MP3 plus 6 głośników.

W ofercie występuje też m.in. pakiet Zimowy, który obejmuje podgrzewane fotele przednie oraz podgrzewaną przednią szybę. Można go mieć za dodatkowe 1 000 złotych. Gdybyśmy chcieli każdy z tych elementów kupować oddzielnie, wówczas zapłacimy za nie odpowiednio 1 000 oraz 500 złotych.

Włoski producent zapowiada Pandę Cross jako niewielkie auto SUV, które poradzi sobie nie tylko w ruchu miejskim dzięki dużej zwrotności, ale stanie też na wysokości zadania, kiedy kierowca będzie chciał sprawdzić możliwości samochodu w trudniejszym terenie. Elementem wyposażenia standardowego jest układ przeniesienia napędu typu Torque-on-Demand, aktywowanego automatycznie w razie potrzeby, oraz system ESC z funkcjonalnością elektronicznie blokowanego mechanizmu różnicowego (ELD), wspomagającą ruszanie i jazdę w warunkach nawierzchni o niskiej przyczepności.

Fiat Panda Cross dysponuje lepszymi od wersji Panda 4x4 możliwościami terenowymi dzięki kątowi najazdu wynoszącemu 24 stopnie oraz kątowi zejścia 34 stopnie. Do tego dochodzi jeszcze podwyższony prześwit podwozia (do 161 mm w wersji benzynowej; do 158 mm w wersji diesel).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane