/  / Nowa Mokka X, nowy silnik turbo

CENY | Nowa Mokka X, nowy silnik turbo

null
© Opel
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

W ramach face-liftingu Mokki niemiecka marka nie ograniczyła się w swoim crossoverze tylko do modyfikacji wyglądu maski i kabiny. Do gamy silnikowej dodano przy okazji 152-konną jednostkę 1.4 Turbo.

Silnik 1.4 Ecotec Direct Injection Turbo – debiutujący wcześniej pod maską Astry V – rozwija moc na poziomie 152 koni, a jednocześnie zapewnia maksymalny moment obrotowy 245 Nm już przy 2200 obr./min. Oferowana w omawianej wersji Mokki X konfiguracja obejmuje ponadto 6-biegową przekładnię automatyczną oraz napęd na wszystkie koła.

Jak podaje koncern z Russelsheim, w cyklu miejskim tak "uzbrojona" Mokka charakteryzuje się w cyklu miejskim średnim spalaniem na poziomie od około 6,5 l/100 km.

Ceny na polskim rynku
W trakcie prac nad omawianą jednostką wiele uwagi poświęcono dynamice i elastyczności oraz dobrym osiągom. W celu ograniczenia zużycia paliwa zastosowano zaś takie rozwiązania jak całkowicie aluminiowa konstrukcja silnika, zintegrowany kolektor wydechowy oraz elektronicznie sterowana pompa oleju. Elementy te przyczyniają się do szybszego rozgrzewania się silnika, a tym samym do ograniczenia strat na pokonanie oporów mechanicznych.



Na polskim rynku Opel Mokka X 1.4 Turbo/152 KM oferowana jest do wyboru w wersji wyposażenia Enjoy oraz Elite. Ceny detaliczne zaczynają się odpowiednio od 96 150 lub 102 650 złotych – PATRZ TUTAJ
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane