/  / Nowa Honda HR-V

Nowa Honda HR-V

null
© Honda
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

W drugiej połowie roku – prawdopodobnie pod koniec lata – nastąpi polska premiera nowego modelu Honda HR-V. "Japończyk" plasuje się w kategorii SUV-ów na pograniczu segmentu B oraz C.

Honda HR-V – w swoim najnowszym wcieleniu mierząca na długość 4294 mm przy rozstawie osi 2610 mm – ma pomóc marce w zdobyciu nowych klientów. Producent zakłada, że na rynku europejskim około 70% nabywców stanowić mają osoby, które wcześniej korzystały z aut innych firm (przede wszystkim chodzi o takie pojazdy jak minivany czy hatchbacki z segmentu C).

HR-V wyróżnia się dynamicznie zaprojektowaną linią nadwozia, w której starano się połączyć masywność karoserii typu SUV z elementami sportowymi a'la coupe. Stylistom nie chodziło w tym wypadku o stworzenie "minikopii" większego CR-V, ale o samochód, który wniesie do gamy – i zarazem do całego segmentu – więcej świeżości.

Honda podkreśla m.in. fakt, że w HR-V pozycja kierowcy przypomina tą z samochodów coupe, potęgując w aucie wrażenie zwinności oraz dynamiki.

Od momentu wejścia na rynek nowa Honda HR-V będzie oferowana do wyboru z jednostką wysokoprężną 1.6 i-DTEC o mocy maksymalnie 120 KM lub z benzyniakiem 1.5 i-VTEC 130 KM (tutaj będzie do wyboru 6-biegowa skrzynia manualna lub CVT).


Walory użytkowe nowej HR-V podnosi m.in. system składania siedzeń Magic Seats. Podobnie jak w miejskim Jazzie, układ daje możliwość ustawiania foteli w różnych konfiguracjach, a także umożliwia powiększenie bagażnika poprzez złożenie tylnej kanapy i uzyskanie dzięki temu zupełnie płaskiej podłogi.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane