/  / Nowa Honda CR-V kosztuje od...

CENY | Nowa Honda CR-V kosztuje od...

null
© Honda
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Zmodernizowana wersja modelu Honda CR-V coraz bliżej rynkowej premiery. "Japończyk" po liftingu kosztuje od 97 500 do maksymalnie 160 100 złotych za 160-konnego diesla, 9-stopniową skrzynię automatyczną oraz napęd na wszystkie koła.

Honda CR-V to prawdziwa wizytówka japońskiej marki, a pod względem sprzedaży ścisła światowa czołówka segmentu SUV. Nic więc dziwnego, że w ramach zmian modernizacyjnych na rok 2015 inżynierowie i styliści Hondy musieli bardzo ostrożnie zabierać się do pracy, aby nie popsuć udanej koncepcji, która zdecydowała o dotychczasowych sukcesach rynkowych CR-V.

Nową Hondę łatwo rozpoznać po zmienionym wyglądzie przedniej części nadwozia. CR-V wyróżnia przeprojektowany kształt przednich reflektorów, które płynnie łączą się z osłoną chłodnicy – również zmienioną w porównaniu z poprzednikiem. Do tego dochodzi nowy kształt zderzaka oraz osłony podzderzakowej, który ma za zadanie wizualnie poszerzać nadwozie "japończyka", podkreślając pewniejsze trzymanie się drogi.

Z kolei w tylnym pasie nadwozia CR-V zastosowano nowe lampy zespolone, wykonane w technologii LED.


Z mocniejszym turbodieslem
Do salonów sprzedaży nowa Honda CR-V wjedzie z gamą silnikową, którą obejmuje trzy propozycje do wyboru. Wszystkie motory gwarantują zgodność z normą emisji Euro 6b.

Po stronie benzyniaków figuruje 155-konna konstrukcja 2.0 i-VTEC. Ceny zaczynają się od 97 500 złotych. Z kolei najtańsza wersja z napędem na cztery koła została wyceniona na minimum 106 600 złotych.

Po stronie silników wysokoprężnych Honda serwuje natomiast swojemu bestsellerowi dwie wersje do wyboru. Albo klient skusi się na 120-konną jednostkę 1.6 i-DTEC (ceny od 110 600 złotych), albo też postawi na – zupełnie nową w ofercie – konstrukcję 1.6 i-DTEC z układem dwóch turbosprężarek, która rozwija do 160 koni przy 4000 obr./min. oraz 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 2000 obr./min. Standardowo oferowany jest w tym wypadku napęd na obie osie.

4-cylindrową konstrukcję 1.6 i-DTEC – opracowaną jako następczynię dla wysłużonej jednostki 2.2 i-DTEC 150 KM – można będzie połączyć z manualną skrzynią o 6 przełożeniach. Druga możliwość to natomiast – tu uwaga – nowy "automat" firmy ZF, który posiada 9 biegów.

W najtańszej wersji 160-konnej nowa Honda CR-V jest do wzięcia za 130 200 złotych. Dostępna jako opcja przekładnia 9-biegowa wymaga dopłaty 7 000 złotych.

Dysponując większą rozpiętością przełożeń, najniższy bieg w "automacie" zestopniowano tak, by zapewniał maksymalne przyspieszenia, podczas gdy przełożenie najwyższego biegu pozwala zmniejszyć prędkość obrotową silnika i tym samym ograniczać zużycie paliwa i hałas podczas szybkiej jazdy.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane