/  / Nissan X-Trail- Na ryby i do miasta

PREZENTACJA | Nissan X-Trail- Na ryby i do miasta

Nissan X-Trail 2015
© IBRM Samar
Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015Nissan X-Trail 2015

X-Trail to kolejny samochód stworzony przy współpracy z Renaultem. Powstał na platformie CMF i kontynuuje linię stylistyczną zapoczątkowaną przez mniejszy model Qashqai. Ostre, kanciaste linie poprzedniej generacji zostały zastąpione przez znacznie smuklejsze kształty.

Prezentowany Nissan X-Trail wyposażony jest w silnik diesla o pojemności 1,6l i mocy 130KM. (Z końcem maja w ofercie pojawiła się turbodoładowana jednostka benzynowa o mocy 163 KM). Wysokoprężna jednostka w połączeniu z manualną skrzynią biegów, jest w stanie rozpędzić tego ważącego prawie 1,6 tony Nissana do 100 km/h w ciągu 11 sekund. Jak zapewnia producent, średnie spalanie oscyluje wokół 5 litrów oleju napędowego. Opcjonalna,  automatyczna skrzynia biegów, wymaga dopłaty 8 tys. zł. Tyle samo trzeba zapłacić za napęd 4x4, który dostępny jest jedynie w połączeniu z manualną skrzynią biegów. Napęd na wszystkie koła jest stały tylko do 40km/h, a powyżej tej prędkości sterowany jest przez komputer, który rozdziela moment obrotowy między przednią a tylną oś.

Rodzinny Nissan
Nowy X-Trail jest o 17 mm dłuższy (4 643 mm) od poprzednika, a jego zwiększony o 76 mm rozstaw osi przekłada się na bardziej przestronne wnętrze. Nowy model jest także o 30 mm szerszy i o 5 mm niższy. Nie zmienił się natomiast prześwit, który wynosi 210 mm. Duża wysokość (1695mm) umożliwia swobodne siedzenie. Dodatkowo, druga kanapa ( regulowana w dwóch płaszczyznach) została zamontowana na podwyższeniu, a miejsca nad głową jest tyle, że nawet osoby o wzroście powyżej 1,85 m nie będą miały problemu z zajęciem wygodnej pozycji.

PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE

Nissan X-Trail
Mazda CX-5
Wersja Acenta 4x4
SkyMotion 4x4
Cena bazowa wersji [PLN] 123 900
134 400

Długość [mm] 4643 4555
Szerokość [mm] 1820 1840
Wysokość [mm] 1695 1670
Rozstaw osi [mm] 2706 2700
Prześwit [mm] - 210
Bagażnik min/max [litry] 550/1983 540/1560
Masa własna/DMC [kg] 1580/2395 1615/2120
Zawieszenie przód/tył MacPherson/wielowahaczowe MacPherson/wielowahaczowe
Rozmiar kół/opon 225/65 R17 225/55 R17
Hamulce przód/tył tarczowe wentylowane/tarczowe tarczowe wentylowane/tarczowe

Wnętrze X-Traila niewiele różni się od tego zastosowanego w modelu Qashqai. Wszystkie materiały są bardzo dobrej jakości, a ich spasowania jest bez zarzutu. Dostępne są trzy wersje elementów wykończenia: chromowana, metaliczna i czarna (Piano Black). Wśród opcji znaleźć można tapicerkę skórzaną z przeszyciami w kontrastowym kolorze.

Trzeci rząd siedzeń pozwala na przewiezienie 7 osób (dostępny opcjonalnie, za dopłatą  4000-6500 zł, w zależności od wersji wyposażenia) i jest dzielony w układzie 50/50.  Złożone siedzenia tworzą z podłogą bagażnika jednolitą płaską powierzchnię. Ułatwieniem przy załadunku bagaży jest elektrycznie otwierana klapa bagażnika, dostępna w opcji. Sterowana jest za pomocą kluczyka lub przełącznikiem znajdującym się obok fotela kierowcy. Bagażnik przy 7-osobowej konfiguracji pomieści 135 litrów, przy 5-osobowej 550 litrów, a składając tylną kanapę uzyskamy aż 1983 litrów.

DANE TECHNICZNE DOTYCZĄCE UKŁADU NAPĘDOWEGO I OSIĄGI

Nissan X-Trail
Mazda CX-5
Wersja Acenta 4x4
Skyactive 4x4
Cena bazowa wersji [PLN] 123 900
134 400

Budowa silnika/paliwo Silnik Diesla, turbodoładowany
Silnik Diesla, turbodoładowany
Pojemność silnika [cm3] 1598 2191
Moc [KM/obr./min] 130/4000 150/4500
Maksymalny moment obrotowy [Nm/obr.min] 320/1750 380/1800
Skrzynia biegów 6-stopniowa manualna
6-stopniowa manualna
Napęd(koła) 4x4 4x4
Przyspieszenie 0-100 km/h [sek] 11 10.2
Prędkość maksymalna [km/h] 186 194
Spalanie miasto [l/100km] 6,2 6,4
Spalanie trasa [l/100km] 4,7 4,9
Spalanie średnie [l/100km] 5,3 5,5


System NissanConnect

Nowy system multimedialny NissanConnect obsługiwany jest przez 7” ekran dotykowy  z powłoką antyrefleksyjną i łączy w sobie funkcje systemu audio ( zawiera wejście Ipod/USB), nawigacji i zestawu głośnomówiącego. Ponadto oferuje łączność z takim aplikacjami jak :Google Search, Trip Advisor, Facebook, Tune in oraz Twitter.
 
Nissan X-Trail już w podstawowej wersji wyposażenia z napędem na 1 oś posiada: manualną klimatyzację, tempomat, elektrycznie regulowane szyby i lusterka boczne, przesuwaną tylną kanapę, system audio i komputer pokładowy z kolorowym, 5” wyświetlaczem TFT, ISOFIX, czy 6 poduszek powietrznych.

 


Wady

- Jeden silnik do wyboru

- Krótka lista wyposażenia opcjonalnego

Zalety

- Przestronne wnętrze

- Bogate wyposażenie seryjne
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane