/  / Nagroda dla Isuzu D-Max

Nagroda dla Isuzu D-Max

Spółka|
null
© Isuzu
nullnullnullnull

Posiadający 5-letnią gwarancję Isuzu D-Max zdobyły tytuł „Dobry Produkt 2010” w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich.

Isuzu D-Max, pickup o największej w klasie ładowności i jedyny na polskim rynku posiadający 5-letnią gwarancję, zdobyły tytuł „Dobry Produkt 2010” w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich, zrealizowanym przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

Konsumenci odpowiadali na pytanie: Które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii? Isuzu D-Max uzyskał najwięcej wskazań w kategorii samochody dostawcze. Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie, który jest unikalną placówką, wyróżniającą się na rynku wysokim poziomem prowadzonych badań społecznych.

Badanie zostało zrealizowane na próbie 850 gospodarstw domowych w pięciu największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.

Wybór konsumentów jest potwierdzeniem stale rosnącej sprzedaży i udziału w rynku pickupów, który aktualnie wynosi 12%. Isuzu D-Max to jedyny w Polsce nowoczesny pickup z 5-letnią gwarancją i assistance. Został zaprojektowany tak, aby sprostać przede wszystkim potrzebom profesjonalistów na co dzień wykorzystujących pojazd do ciężkiej pracy na budowie, do przewożenia osób, narzędzi i wszelkich materiałów i urządzeń, niezbędnych w biznesie, czy w gospodarstwie rolnym. Produkt spełnia również oczekiwania konsumentów, którzy potrzebują samochodu do realizowania swoich pasji (np. transportu przyczepy z końmi i łodzi motorowej, czy przewożenia motocykli i quadów).

Isuzu D-Max dostarcza wiele możliwości wyposażenia, jest dostępny w trzech wersjach kabiny (krótka, przedłużona i podwójna) pozwalających jechać od 2 do 5 osobom, dostępne są też dwie wersje napędu (2WD oraz 4WD). Auto dysponuje największą w klasie ładownością i uciągiem do 3 ton.

Do wyboru są dwa najoszczędniejsze w klasie silniki wysokoprężne w technologii Common-Rail. Ich budowa (jak i całego D-Max) jest obliczona na długowieczność, czego przykładem może być fakt znany z innych rynków, gdzie pojazdy pracujące w trudnych warunkach osiągają przebiegi rzędu 700 000km.

Jednocześnie warte podkreślenia jest to, że D-Max z 2,5-litrowym silnikiem charakteryzuje się najniższą w klasie emisją CO2.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane