/  / Mazda6 z roku modelowego 2017 jesienią w Europie

Mazda6 z roku modelowego 2017 jesienią w Europie

Mazda|
Mazda Mazda6 2017
© Mazda
Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017Mazda Mazda6 2017

Mazda6 z roku modelowego 2017 w wersji sedan i sport kombi została wzbogacona o liczne udoskonalenia i rozwiązani. Sprzedaż tego modelu rozpocznie się w Europie już jesienią.

Teraz marka wprowadza jako pierwsza w Europie system G-Vectoring Control (GVC). GVC jest pierwszą z nowych technologii SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS zapewniających zintegrowaną kontrolę pracy silnika, skrzyni biegów i zawieszenia w celu pogłębienia poczucia Jinba Ittai - jedności konia i jeźdźca, czyli w tym przypadku samochodu i kierowcy. System GVC zmienia wartość momentu obrotowego silnika na podstawie ruchów kierownicy, korygując rozkład nacisków pomiędzy przednią i tylną oś samochodu, aby zoptymalizować dociążenie poszczególnych kół. Poprawia to właściwości trakcyjne samochodu, wzmacnia poczucie pewności panowania nad pojazdem oraz zwiększa przyjemność z jazdy. Samochód reaguje w sposób bliższy intencjom kierowcy, co przekłada się na mniejsze zmęczenie prowadzeniem. GVC podnosi komfort jazdy, łagodząc zmiany sił działających na pojazd i ograniczając kołysanie nadwozia.
 
Oferta zespołów napędowych w Maździe 6 2017 obejmuje trzy silniki benzynowe SKYACTIV, w tym SKYACTIV‑G 2.0 o mocy 145 lub 165 KM oraz 192‑konną jednostkę SKYACTIV‑G 2.5, a także dwa diesle SKYACTIV‑D 2.2 o mocy 150 i 175 KM. Silnikom towarzyszą przekładnie manualne lub automatyczne.
 
W silniku Diesla SKYACTIV‑D 2.2 z common-rail zastosowano trzy nowe systemy poprawiające elastyczność i ograniczające hałas jednostki napędowej: High-Precision DE Boost Control zwiększa ciśnienie doładowania, aby zdynamizować reakcję na naciśnięcie pedału przyspieszenia; Natural Sound Smoother tłumi charakterystyczny odgłos pracy silnika wysokoprężnego; Natural Sound Frequency Control steruje fazami rozrządu, aby zneutralizować fale ciśnienia i stłumić trzy krytyczne pasma częstotliwości, przy których elementy silnika wpadają w najgłośniejsze wibracje.
 
Wyciszeniu pracy silników towarzyszy kompleksowe udoskonalenie izolacji akustycznej. W najnowszej Maździe 6 zastosowano skuteczniejsze uszczelki, przyjęto mniejszą tolerancję dla szczelin między poszczególnymi elementami oraz zwiększono ilość materiału izolacyjnego w podwoziu, tylnej części konsoli, podsufitce i drzwiach. Laminowane szyby boczne z przodu dodatkowo tłumią szum wiatru.
 
Modyfikacje  wnętrza to, między innymi, nowa stylistyka kierownicy, nowy wyświetlacz Head-up o zwiększonej rozdzielczości i pełnokolorowej grafice, a także nowy pełnokolorowy wyświetlacz informacyjny o przekątnej 4,6” w zestawie wskaźników ze wzbogaconą grafiką. W gamie kolorów nadwozia wprowadzono nowy odcień szarości Machine Grey.   
 
Mazda6 2017 oferuje także pełną gamę technologii bezpieczeństwa czynnego i‑ACTIVSENSE - jak nowy system rozpoznawania znaków drogowych, który rozpoznaje znak zakazu wjazdu, znaki ograniczenia prędkości i ostrzega kierowcę w przypadku przekroczenia dozwolonej prędkości oraz zaawansowany system wspomagający hamowanie i zapobiegający kolizjom przy małej prędkości (Advanced SCBS). W systemie tym laser bliskiej podczerwieni zastąpiono kamerą, aby zwiększyć zakres prędkości, przy której możliwe jest wykrywanie obecności innych pojazdów.

Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane