/  / Mazda3 ostro w górę

RYNEK | Mazda3 ostro w górę

null
© Mazda
null

Mazda3 to w bieżącym roku absolutny hit sprzedaży marki na polskim rynku. W porównaniu z wynikami rok wcześniej "trójka" zanotowała wzrost popularności nad Wisłą o ponad 400%.

Dzięki życzliwemu przyjęciu modelu nowej generacji, w okresie od stycznia do końca listopada Mazda3 osiągnęła na polskim rynku wzrost sprzedaży aż o 429%. Klienci nad Wisłą kupili łącznie 2 629 egzemplarzy japońskiego kompaktu.

Dzięki takiemu wynikowi "trójka" zajmuje pozycję lidera pod względem popularności wśród wszystkich modeli Mazdy w Polsce. Na miejscu drugim w koncernowych rankingach sprzedaży plasuje się natomiast Mazda6. Ten wytwarzany w Japonii reprezentant segmentu D znalazł od stycznia 2 433 nabywców. To oznacza dla "szóstki" wzrost o dynamice 30%.

Trzecie miejsce podium należy natomiast to terenówki Mazda CX-5. Od stycznia do końca listopada dealerzy nad Wisłą sprzedali łącznie 1 509 egzemplarzy (+33%).

Dynamika wzrostu wymienionych modeli robi wrażenie, podobnie zresztą jak szybko rosnąca popularność całej marki. Od stycznia sprzedaż Mazdy na polskim rynku wyniosła łącznie do końca listopada 6 833 egzemplarze, co oznacza skok aż o 81% rok do roku.

Nowości AD 2015
Mazda i jej generalny importer w Polsce nie zamierzają jednak spocząć na laurach. W roku przyszłym do salonów nad Wisłą trafią kolejne nowości koncernu z Hiroszimy. W tej grupie jest Mazda6 oraz CX-5 rocznik 2015, Mazda2 nowej generacji, miejski crossover oznaczony jako CX-3, jak również kolejne wcielenie roadstera MX-5.


Autor: Rafał Żaglewski
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane