/  / Mazda wzywa klientów do ASO

Mazda wzywa klientów do ASO

UOKIK|
null
© Mazda
null

Stacje serwisowe Mazdy będą naprawiały ewentualną usterkę poduszek powietrznych także w pojazdach sprowadzonych do Polski poza oficjalną siecią sprzedaży.

Według informacji podanych przez generalnego importera na polskim rynku, w niektórych samochodach wyposażonych w przednie poduszki kierowcy firmy Takata: Mazda RX8 model SE wyprodukowanych w Japonii pomiędzy 28.07.2003 a 08.02.2008 (zakres nr nadwozi VIN: JMZ SE**** ** 100089 – 150684) oraz Mazda BT-50 model UN (towarowo-osobowy) wyprodukowanych w Japonii pomiędzy 14.01.2004 a 31.08.2006 (zakres nr nadwozi VIN: JMZ UN**** ** 341759 – 611069), może wystąpić wada polegająca na uszkodzeniu obudowy urządzenia napełniającego (inflatora) poduszki powietrznej pod wpływem stałego działania wysokiej wilgotności i temperatury.

W przypadku kolizji i uruchomienia systemu poduszek bezpieczeństwa wystrzelone z dużą siłą odłamki obudowy inflatora mogłyby zranić osoby jadące samochodem.

Posiadacze pojazdów znajdujących się we wskazanym zakresie powinni zgłosić się do najbliższego ASO celem sprawdzenia, czy akurat w ich pojeździe występuje opisana powyżej wada.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane