/  / Maciej Wisławski ambasadorem JTB

Maciej Wisławski ambasadorem JTB

null
© JTB
nullnull

Maciej Wisławski został wybrany ambasadorem łódzkiej spółki JTB. JTB jest właścicielem salonów samochodowych Bednarek oraz Premium Arena.

Współcześni klienci salonów samochodowych coraz częściej poszukują nie tylko informacji na temat ceny czy wyposażenia, ale również obiektywnej wiedzy motoryzacyjnej wspartej doświadczeniem. Spółka JTB (właściciel salonów samochodowych Skoda Bednarek i Volkswagen Bednarek, a także salonu BMW i MINI Premium Arena) podjęła współpracę ze znanym pilotem rajdowym Maciejem Wisławskim.

Testy samochodów, spotkania i doskonalenie techniki jazdy. Te i inne atrakcje czekają na sympatyków i klientów salonów samochodowych spółki JTB. Od lutego firma rozpoczyna współpracę z popularnym polskim pilotem rajdowym i propagatorem sportów motorowych Maciejem Wisławskim.

"Macieja Wisławskiego mamy przyjemność znać od lat. Na pewnym etapie zauważyliśmy, że nasi klienci poszukują nie tylko informacji o samych samochodach, ale również wiedzy na tematy pokrewne: technika jazdy, bezpieczeństwo na drodze itp. Dlatego pomyśleliśmy o współpracy właśnie z Maćkiem, który wydaje się być idealnym kandydatem na motoryzacyjnego eksperta. Jestem pewien, iż będzie potrafił zaintrygować naszych klientów zarówno w bezpośredniej rozmowie, jak i też w przekazie multimedialnym - podkreśla Marcin Plaskota, dyrektor marketingu JTB.

Już niedługo sympatycy firmy zobaczą Macieja Wisławskiego na profilach firmowych w portalach Facebook i YouTube, a także usłyszą jego głos w spotach radiowych. „Wiślak” podzieli się swoją wiedzą z zakresu doskonalenia techniki jazdy, przetestuje wybrane modele samochodów, a także pomoże zrozumieć działanie systemów elektronicznych montowanych we współczesnych pojazdach.

Z kolei wiosną i latem wybrani klienci salonów Skoda Bednarek, Volkswagen Bednarek, a także BMW i MINI Premium Arena otrzymają możliwość odbycia jazd testowych w towarzystwie profesjonalnego i utytułowanego pilota rajdowego.

"Od lat za pośrednictwem mediów staram się edukować polskich kierowców. Powtarzanie zdania „prędkość zabija” bez wskazywania innych przyczyn dużej liczby wypadków w Polsce jest bez sensu i do niczego nie prowadzi. Mam nadzieję, że klienci salonów Bednarek i Premium Arena skorzystają z moich rad i staną się lepszymi i bardziej świadomymi uczestnikami ruchu drogowego. Przy okazji będzie to też świetna zabawa, taką mam nadzieję - zapewnia Wisławski.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane