/  / Lexus punktuje w rankingu zadowolenia klientów w Szwecji

Lexus punktuje w rankingu zadowolenia klientów w Szwecji

null
© Lexus
null

Po raz piąty z rzędu japoński producent samochodów zajął pierwsze miejsce w największym w Szwecji i Norwegii badaniu satysfakcji klientów – AutoIndex.

Na rynku szwedzkim Lexus zdobył według rankingu AutoIndex łącznie 895 punktów na tysiąc możliwych. Tym samym wyprzedził drugiego w kolejności gracza o 18 oczek (średnia dla branży to 818 punktów). Z kolei w Norwegii marka zwyciężyła zarówno w klasyfikacji generalnej, jak i we wszystkich podkategoriach.

W badaniu AutoIndex 2016 wzięło udział ponad 18 000 losowo wybranych właścicieli samochodów ze Szwecji oraz 13 000 zmotoryzowanych w Norwegii. Ankietowani odpowiadali na pytania o stopień zadowolenia z jakości swoich samochodów, dynamiki jazdy i poziomu komfortu za kierownicą. Oceniano także standardy dealerskie, obsługę posprzedażną oraz własne przywiązanie do danej marki.

Tegoroczna edycja rankingu AutoIndex dotyczy pojazdów zarejestrowanych w latach 2009-2015.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane