/  / Kultowy "amerykanin" w wersji na Europę

Kultowy "amerykanin" w wersji na Europę

null
© Ford
null

Z okazji paryskich moto-targów pojawił Ford Mustang w specyfikacji europejskiej, wyróżniający się przeprojektowanymi tylnymi lampami, zmienionymi lusterkami bocznymi i zmienionym przednim pasem.

Co w gamie silnikowej? Obok benzynowego V8 o pojemności 5 litrów, rozwijającego ponad 418 KM i 524 Nm momentu obrotowego, Ford oferuje w Mustangu jednostkę 2,3 litra EcoBoost o mocy 314 KM i maksymalnym momencie obrotowym 434 Nm.

Ten turbodoładowany silnik zapewnia osiągi i niskie zużycie paliwa, którego oczekują klienci z Europy.

Nowy Mustang w wersji europejskiej otrzymał nowe zawieszenie z przodu i z tyłu oraz standardowy pakiet Performance Pack. Rama pomocnicza umieszczona z przodu usztywnia przednią strukturę, przyczyniając się jednocześnie do obniżenia masy auta. Element ten tworzy również silną podstawę do uzyskania precyzyjnego prowadzenia kół, co poprawia właściwości jezdne i komfort podróżowania.

Nowe przednie kolumny MacPhersona z podwójnym przegubem kulowym umożliwiły zastosowanie większych i wydajniejszych hamulców.

Ford Mustang GT wyposażony zarówno w jednostkę 2,3 litra EcoBoost, jak i w silnik V8 otrzyma wyczynowy układ hamulcowy oferowany w Europie ze standardowymi obręczami aluminiowymi o średnicy 19 cali.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane