/  / Kto kupuje nowe Mitsubishi?

Kto kupuje nowe Mitsubishi?

MMC Car Poland|
null
© Mitsubishi
null

W trzy tygodnie po polskiej premierze Mitsubishi Space Star trafił już do pierwszych 160 klientów. Połowa osób wybrała żywe, kontrastowe kolory nadwozia takie jak zielony, niebieski i czerwony, podczas gdy reszta nabywców woli raczej stonowane barwy.

"Analiza kolorów nadwozia pokazuje, że ten lekki, zwrotny, dynamiczny, a jednocześnie niezwykle oszczędny i przystępny cenowo model trafia w gusta zarówno młodych ludzi, jak i osób starszych - mówi Adam Męciński, szef działu marketingu i sprzedaży polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

"Cieszymy się z tego, że nowy Space Star bardzo podoba się młodym osobom, które wybierają żywe, kontrastowe barwy, a świadczy o tym fakt, że najpopularniejszymi kolorami wśród nabywców tego modelu są czerwony i niebieski".

"Dobrze świadczy o modelu Space Star fakt, że dzięki swoim zaletom, bogatemu wyposażeniu i atrakcyjnej cenie jest w stanie sprostać potrzebom wielu grup odbiorców, w tym także rodzin i osób po 50. roku życia, którzy wybierają raczej kolor grafitowy, czarny, biały i srebrny - komentuje Męciński.

Ceny i specyfikację modelu Mitsubishi Space Star znaleźć można TUTAJ .
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane