/  / Korzeniowski reklamuje nowe Suzuki

Korzeniowski reklamuje nowe Suzuki

SMP|
null
© Suzuki
null

Suzuki Motor Poland przeprowadza w tym miesiącu intensywną kampanię reklamową crossovera SX4 S-Cross, która obejmuje telewizję, radio oraz internet. W kampanii występuje ambasador modelu Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski.

Styczniowa kampania realizowana przez Suzuki Motor Poland promuje model SX4 S-Cross w promocyjnym kredycie 3x33%. Po zeszłorocznej kampanii wprowadzającej Suzuki SX4 S-Cross na polski rynek Suzuki kontynuuje współpracę z ambasadorem modelu, czyli Robertem Korzeniowskim.

Gwiazda ponownie wciela się w trzy role: sportowca, kierowcy jak i businessmana, podkreślając tym samym wszechstronny charakter Suzuki SX4 S-Cross, funkcjonalny napęd na cztery koła AllGrip, oszczędność silnika, a także zwinność i przestronność samochodu.

"Pierwsza kampania z udziałem Korzeniowskiego, zrealizowana w październiku 2013 roku, osiągnęła bardzo dobre wyniki. W przeprowadzonym badaniu świadomości marki respondenci kojarzą model S-Cross jako nowoczesny samochód, wyposażony w napęd na 4 koła, przeznaczony dla ludzi aktywnych - ocenia Jarosław Jędrzejewski, dyrektor działu marketingu w Suzuki Motor Poland.

Reklama w internecie rozpoczęła się 6 stycznia, a od 13 stycznia w wybranych kanałach telewizji nadawane będą 30-sekundowe spoty. Ponadto, reklamy prezentujące zalety SX4 S-Cross i napędu AllGrip w zimowych warunkach pojawią się w najpopularniejszych magazynach motoryzacyjnych.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane