/  / Kiedy poznamy ceny Toyoty C-HR

Kiedy poznamy ceny Toyoty C-HR

Toyota C-HR 2016
© Toyota
Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016Toyota C-HR 2016

Japoński crossover niebawem pojawi się w ofercie. Ceny Toyoty C-HR na rynku polskim poznamy najprawdopodobniej na początku września.

Toyota C-HR to kompaktowy crossover, którego zdaniem wielu dotychczas w gamie marki wyraźnie brakowało. Modny, zaprojektowany z polotem, wyróżniający się w tłumie. Sylwetka samochodu stanowi bowiem próbę połączenia cech coupe (np. długie i wąskie reflektory, opływowa linia dachu przechodząca w spojler czy "zamaskowane" klamki w tylnych drzwiach) oraz masywności dolnej części nadwozia wraz z okazałym wlotem powietrza przypominającym trapez.

Co warte podkreślenia, wersja produkcyjna C-HR tylko w niewielkim stopniu różni się od prezentowanych wcześniej modeli koncepcyjnych, które zostały życzliwie przyjęte przez szeroką publiczność. Japoński crossover ma 4360 mm długości, 1795 mm szerokości i 1555 mm wysokości (wersja Hybrid). Rozstaw osi wynosi natomiast 2640 mm, czyli tylko 2 centymetry mniej niż w "ravce".

Dopieszczone wnętrze
Producent zapowiada, że C-HR będzie konkurował na rynku m.in. z crossoverami marek premium. Dlatego też Toyota postawiła na uzyskanie w kabinie możliwie najwyższej jakości postrzegalnej. Po otwarciu drzwi uwagę zwraca m.in. ekran dotykowy 8" wystający ponad górną linię deski rozdzielczej oraz układ środkowej konsoli, którą dla wygody użytkownika nachylono w stronę kierowcy.



O wysokiej jakości wykończenia decydują materiały, w tym gładka, luksusowa skóra Nappa, panele w kolorze Piano Black i satynowo-srebrne zdobienia. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech kompozycji kolorystycznych wnętrza – ciemnoszarej, niebiesko-czarnej lub brązowo-czarnej.

Na liście wyposażenia Toyoty C-HR znalazł się też m.in. opracowany specjalnie dla tego modelu system nagłośnienia marki JBL. Składają się na niego 8-kanałowy wzmacniacz stereo o mocy 576 wat oraz 9 głośników, w tym dwa niedawno opatentowane wysokotonowe głośniki tubowe.

Akcent na bezpieczeństwo
W modelu C-HR pakiet Toyota Safety Sense nowej generacji będzie oferowany standardowo. Zawiera układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, możliwość rozpoznawania znaków drogowych i automatyczne światła drogowe, a także funkcję wykrywania pieszych oraz aktywny tempomat. Wykorzystano tu zdobycze technologii radarowej, która znacząco zwiększa zasięg oraz precyzję działania systemu.

Na wyposażenie C-HR składają się ponadto podgrzewane fotele, system Smart Entry, udoskonalony asystent parkowania SIPA, przyciemniane szyby, wykonywane na zamówienie tapicerki z elementami ze skóry, 18-calowe felgi z lekkich stopów, jak również dwukolorowy lakier Bi-Tone.

Ceny we wrześniu
Toyota C-HR będzie dostępna z silnikiem 1.2 Turbo o mocy 116 KM oraz 185 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To motor, który zadebiutował w Aurisie przy okazji niedawnego liftingu. Według oficjalnych danych producenta, średnie zużycie paliwa zaczyna się od około 5,7 l/100 km. Trzon oferty C-HR stanowić będzie jednak 122-konna wersja hybrydowa. Dzieli ona technologię z nowym Priusem i spala średnio od zaledwie 3,7 l/100 km.

Ceny nowego modelu poznać mamy już na początku września. C-HR będzie pozycjonowane pomiędzy Aurisem Touring Sports (ceny katalogowe od 67 900 złotych) a RAV4 (od 108 900 złotych). Na miejsce produkcji samochodu wybrano zakłady w Turcji.

Generalny importer zakłada, że na rynku polskim około 70% sprzedanych egzemplarzy Toyoty C-HR stanowić będą hybrydy.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane