/  / Kia Rio przechodzi do ataku

Kia Rio przechodzi do ataku

KIA|
null
© Kia
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

To będzie kolejna ciekawa premiera na targach Paryż 2014. Przed szeroką publicznością zaprezentuje się unowocześniona wersja modelu Kia Rio.

Kia Rio 2015 otrzymała lekki lifting wizualny, a więc odświeżony wygląd zewnętrzny i wnętrza, zachowując w pełni swe "rdzenne" atrybuty decydujące o dotychczasowej atrakcyjności dla nabywcy.

Na restylizację wersji Rio 2015 składa się nowy design przedniego zderzaka i lamp przeciwmgielnych oraz zaktualizowany markowy grille z charakterystycznym motywem "tygrysiego nosa", trzy nowe wzory felg z lekkiego stopu w rozmiarze 15-, 16- i 17 cali oraz nowy pas tylny.

Paleta barw nadwozia poszerzyła się o błękit Urban Blue oraz kolor żółty Digital Yellow.

Kabinę Rio rozjaśniają dodatkowe chromowane akcenty dekoracyjne oraz nowy panel systemu audio w konsoli centralnej. Wyposażenie opcjonalne obejmuje m.in. cyfrowe radio DAB oraz szybszy w działaniu i kalkulacji trasy przejazdu system AVN (audio-video-nawigacji) nowej generacji wraz z 7-calowym ekranem dotykowym.

Oferta zmodernizowanej Rio w Europie obejmować będzie do wyboru cztery silniki o mocy od 75 do 109 KM, napędzające koła przednie za pośrednictwem pięcio- lub sześciostopniowej skrzyni manualnej albo też czterostopniowej przekładni automatycznej.

Hatchback Kia Rio do sieci sprzedaży na Starym Kontynencie zacznie docierać z Korei wraz z początkiem roku 2015.

Dodajmy jeszcze, że sprzedaż Rio za rok 2013 w skali globalnej osiągnęła łącznie poziom około 471 000 sztuk. Rio zajmuje miejsce pośród trzech najlepiej sprzedających się samochodów Kia segmentu B w Europie z wynikiem 56 821 egzemplarzy.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane