/  / Kevin Spacey i nowy Renault Espace

Kevin Spacey i nowy Renault Espace

null
© Renault
null

Amerykański aktor pomaga wylansować na rynku nowe Renault Espace. Kampania z udziałem Kevina Spacey rusza już 15 kwietnia.

Debiut modelu Espace w 1984 roku oznaczało wprowadzenie przez Renault zupełnie nowej koncepcji samochodu – minivana, który miał zrewolucjonizować rynek i doprowadzić do powstania kilka lat później prawdziwej sagi reklamowej pod hasłem: "A jeśli prawdziwym luksusem jest przestrzeń?".

Teraz Espace powraca w zupełnie zmienionym wcieleniu – jako samochód o płynnych liniach i jednocześnie masywnej sylwetce crossovera. Oferuje nowe, ciekawe wyposażenie: dzięki systemowi Renault Multi-Sense, nowy Espace zapewnia wyjątkowe wrażenia z jazdy, dostosowane do indywidualnych preferencji użytkownika.

Wspólna kampania Renault oraz agencji Publicis wprowadzająca na rynek nowego Espace'a koncentruje się na kluczowej dla grupy wartości, jaką jest czas. Kampania stworzona pod hasłem "Make your time great" ("Czas należy do Ciebie") ukazuje nowe Renault jako samochód, dzięki któremu kierowca zacznie postrzegać czas inaczej.

W ramach kampanii promującej crossovera Renault zdecydowano się na współpracę z Kevinem Spaceyem. W filmie przygotowanym na potrzeby kampanii aktor opowiada o swoich najgłośniejszych rolach ("American Beauty", "Podejrzani", "House of Cards") i prezentuje zalety nowego Espace'a.

Dodatkowym atutem jest możliwość lepszego poznania aktora dzięki pięciu rozpowszechnianym w internecie materiałom, w których aktor opowiada o swojej karierze, motywacjach i pragnieniach.

Kampania rozpocznie się 15 kwietnia we Francji, a następnie wprowadzona zostanie w pozostałych krajach Europy.

Na rynku polskim nowe Renault Espace będzie oferowane w cenie od 119 000 złotych (PATRZ TUTAJ).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane