/  / Jedzie Subaru Outback 2015

NOWOŚĆ | Jedzie Subaru Outback 2015

null
© Subaru
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Jak zapowiada generalny importer w Polsce, już 1 grudnia rusza przedsprzedaż nowej wersji Subaru Outback model roku 2015.

Subaru Outback zyskał nową stylizację nadwozia oraz zmieniony układ kabiny pasażerskiej. Nowa, dźwiękochłonna przednia szyba, poduszki żelowe mocowania zespołu napędowego, grubsze panele podłogi, przetłoczenia, chlapacze tylnych kół i nadkola, wraz z użytymi w wielu miejscach materiałami izolacyjnymi z pianki składają się na dobre wygłuszenie i spokojną, cichą jazdę.

Inżynierowie usprawnili większość funkcji informacyjno-rozrywkowych "japończyka". Tablica przyrządów składa się z dwóch okrągłych zegarów i centralnego, 5-calowego wyświetlacza LCD. Uzupełniono ją dużym, dotykowym wielofunkcyjnym ekranem, który można obsługiwać gestami i przewijaniem – podobnie jak ekrany dotykowe smartfonów i tabletów.

Wśród licznych funkcji znajdziemy system Subaru Starlink umożliwiający m.in. wyświetlenie pulpitu smartfona na wyświetlaczu Outbacka i system głośnomówiący. W najwyższych wersjach wyposażenia dostępny będzie system audio harman/kardon z 12 głośnikami, włącznie z przednim centralnym głośnikiem i tylnym subwooferem, a także 7-calowy wyświetlacz dotykowy.

Zabiegi takie jak obniżona masa własna, zoptymalizowana aerodynamika i aktywna przesłona wlotu powietrza do chłodnicy w modelach benzynowych spowodowały, że emisja CO2 nowego Outbacka znacząco zmalała: średnie wartości dla wersji 2.0D z manualną skrzynią biegów, 2.0D Lineartronic (CVT) oraz benzynowego 2.5i Lineartronic (CVT) wynoszą odpowiednio 145, 159 oraz 161 gramów dwutlenku węgla/km.

Nowy Outback ze stałym napędem wszystkich kół Symmetrical AWD, zaawansowanym układem wspomagającym pracę kierowcy EyeSight oraz z funkcją X-Mode, ułatwiającą poruszanie się po wzniesieniach, jest najlepiej wyposażonym Subaru z dotychczas oferowanych - podkreśla japoński producent.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane