/  / Japońska limuzyna do serwisu

Japońska limuzyna do serwisu

UOKIK|
null
© Infiniti
null

Generalny importer marki Infiniti zapowiedział akcję naprawczą dla limuzyny Q50. Kampania serwisowa dotyczy ponad 4 500 aut.

Wspomniana akcja obejmuje wybrane egzemplarze modelu Infiniti Q50 (V37) – wyprodukowane pomiędzy 13.12.2012 a 18.12.2015 w Japonii – wyposażone w układ DAS. Zachodzi podejrzenie, że z powodu nieprawidłowego skryptu oprogramowania w module sterowania DAS podczas uruchamiania silnika może dochodzić do nieprawidłowego rozpoznawania kąta obrotu kierownicy.

Połączenie niskiego napięcia akumulatora podczas uruchamiania silnika (około 7 V) z dużym kątem obrotu kierownicy podczas parkowania (zaparkowanie przez klienta pojazdu ze skręconymi kołami) powoduje niemożliwy do skorygowania błąd w algorytmie obliczania stopnia obrotu kierownicy. W takich warunkach kierownica nie będzie ustawiana w położeniu neutralnym, co klient może interpretować jako ściąganie pojazdu w jedną stronę. Może to także prowadzić do zwiększenia promienia skrętu.

Kampanią naprawczą objętych jest łącznie 4 557 pojazdów Infiniti – PATRZ TUTAJ
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane