/  / Jak ważny dla Nissana jest Qashqai

Jak ważny dla Nissana jest Qashqai

null
© Nissan
null

Dziś trudno byłoby sobie wyobrazić japońską markę bez jej sztandarowego crossovera, który zadebiutował w roku 2007. Qashqai od razu bardzo przypadł do gustu europejskim klientom.

Nissan Qashqai to dziś największy hit sprzedaży marki na Starym Kontynencie. O jego ogromnej popularności świadczą chociażby majowe dane sprzedażowe. A jak one wyglądają?

Otóż na całym rynku europejskim oraz w Rosji marka Nissan i Datusn sprzedały w maju łącznie nieco ponad 58 300 nowych pojazdów. Na Qashqaia przypada z powyższego aż 22 000 egzemplarzy.

O dominacji kompaktowego crossovera w rankingu popularności niech świadczy najlepiej fakt, że trzy kolejne w zestawieniu modele marki – czyli Juke, X-Trail oraz Micra – razem wzięte nie uzyskały takiego wyniku, jakim w maju legitymuje się właśnie Qashqai.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane