/  / Interaktywna Alfa Romeo 4C

Interaktywna Alfa Romeo 4C

Alfa Romeo|
null
© Alfa Romeo
nullnullnullnullnullnull

Dzięki programowi InfoMobile instrukcja obsługo modelu Alfy Romeo 4C staję się interaktywna. To pierwsza aplikacja tego rodzaju z ponad 1000 elementami, które można wykadrować, co w sumie daje 33 „hot spoty" (czułe punkty), z których 4 to funkcje zaawansowane, zawierające interaktywne i multimedialne treści.



„Alfa Romeo InfoMobile", bezpłatna aplikacja Customer Care przeznaczona dla Klientów Alfa Romeo została udostępniona w App Store i Google Play aktualnie w pięciu językach (włoskim, angielskim, francuskim, niemieckim i hiszpańskim).

W porównaniu do tradycyjnej Instrukcją obsługi samochodu, dostarczanej wraz z pojazdem również w formacie elektronicznym na DVD lub na nośniku USB, Klient Alfy Romeo 4C będzie mógł szybko, prosto i intuicyjnie uzyskać najważniejsze informacje o tym modelu, korzystając ze swojego smartfona.

Po wybraniu symbolu „AR+" znajdującego się w instrukcji obsługi samochodu aplikacji i skierowaniu kamery telefonu na określone elementy Alfy Romeo 4C, wskazane na przycisku „Help", użytkownik ma możliwość uzyskania szerszej informacji, wykorzystując treści multimedialne.

Dokładnie mówiąc, można „wykadrować" ponad 1000 punktów Alfy Romeo 4C: każdy element jest rozpoznawany pod wieloma kątami i w różnych warunkach oświetlenia, co w sumie daje 33 „hot spoty" (czułe punkty). Wystarczy na przykład wykadrować korek oleju silnika, aby dowiedzieć się, kiedy należy wymienić olej i jakiego użyć albo skierować kamerkę na koła, aby znaleźć prawidłowe ciśnienie opon czy też na dźwignię tempomatu, aby dowiedzieć się, jak z niego korzystać.

Poza tym, dostępna jest absolutna nowość: 4 „zaawansowane hot spoty" obejmujące treści interaktywne i multimedialne. Pierwszy dedykowany jest skrzyni biegów Alfa TCT i umożliwia interakcję z centralnym sterowaniem skrzyni, a dzięki filmikowi, można dowiedzieć się, jak korzystać z funkcji „Launch Control". Drugi „hot spot" to „selektor jazdy Alfa DNA" ze szczegółową prezentacją 4 trybów: Natural, Dynamic, All Weather i Alfa Race. Następny dedykowany jest radioodbiornikowi i wyjaśnia wszystkie jego funkcje oraz prawidłowe konfiguracje, dzięki „Quick Start Guide". Ostatni koncentruje się na „zestawie wskaźników TFT".

Wszystkie treści Instrukcji obsługi do „AR+" znajdują się „w chmurze" („cloud") - to znaczy użytkownik może ściągać tylko te, które go interesują w danej chwili. Mogą one być zdalnie aktualizowane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu cały czas dostępna jest najnowsza wersja instrukcji obsługi. Warto podkreślić, że platforma jest wyjątkowo elastyczna: istnieje możliwość dodawania instrukcji do nowych samochodów lub nowych czułych punktów poszczególnych modeli bez konieczności aktualizacji aplikacji, ale poprzez wysłanie informacji  do użytkownika o dostępności nowych informacji.

Wśród głównych usług dostępnych na „Alfa Romeo InfoMobile" na szczególną uwagę zasługują: „Znajdź Dealera " pozwalającą znaleźć najbliższą stację dealerską lub ASO oraz ustalić, czy dana stacja obsługuje 4C; „Stacje benzynowe oferujące CNG i LPG" pozwalającą znaleźć najbliższą stację benzynową; „Nowości i promocje", by być na bieżąco z nowościami oferowanymi przez markę; wreszcie „Pomoc drogowa ", niezbędna do uzyskania pomocy w sytuacjach awaryjnych.  Korzystając z funkcji „Kontakt" można też dotrzeć do działu Obsługi Klienta bezpośrednio z aplikacji, używając numeru Infolinii lub formularza kontaktowego, lub, na razie tylko we Włoszech, przez Twittera na stronie Alfy Romeo.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane