/  / Infiniti po raz pierwszy we Frankfurcie

Infiniti po raz pierwszy we Frankfurcie

Spółka|
null
© Infiniti
null

22 lata po swoim debiucie w USA, a zaledwie trzy lata od pojawienia się w Europie, wywodząca się z Japonii marka Infiniti po raz pierwszy uczestniczy w Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie.

Udział Infiniti w salonie wyznacza początek nowego, sześcioletniego planu rozwoju, który zakłada do roku 2016 wzrost sprzedaży do poziomu 10% udziału w światowym rynku samochodów luksusowych.

„Salon we Frankfurcie jest dla nas ważnym wydarzeniem, ponieważ daje nam szansę przedstawienia planów naszego rozwoju na najbliższych sześć lat - powiedział Toru Saito, wiceprezes korporacji i lider Infiniti Business Unit. „Zależy nam na rozwoju naszej firmy, co udowodnimy wprowadzając wiele nowych produktów oraz otwierając kolejne Centra Infiniti w Europie.

Główne atrakcje, jakie Infiniti przygotowało na 64. Międzynarodowy Salon Motoryzacyjny we Frankfurcie to:
• światowy debiut samochodu koncepcyjnego klasy high-performance, którego nazwa wiąże się z osobą wyjątkowo zaangażowaną w prace projektowe (więcej szczegółów wkrótce);
• niemiecka premiera konceptu Infiniti Etherea – przełomowego luksusowego samochodu kompaktowego;
• prezentacja sponsorowanego przez Infiniti bolidu Formuły 1, startującego w barwach zespołu Red Bull Racing, a kierowanego przez obecnego mistrza świata i światowego ambasadora marki Infiniti (Sebastian Vettel);
• najszybciej na świecie przyspieszająca hybryda benzynowo-elektryczna o poziomie emisji 162 g/km czyli Infiniti M35h;
• przykładowe modele z sześcioelementowej gamy Infiniti, sprzedawanej w Europie, a obejmującej  coupe, sedany, kabriolety i crossovery;
• ogłoszenie sześciu najlepszych projektów, które zakwalifikowały się do finału pierwszej odsłony Konkursu sztuki cyfrowej Infiniti (Infiniti Digital Art Competition).

„Nigdy wcześniej nie byliśmy w lepszej formie, aby zaprezentować się niemieckiej publiczności - powiedział Bernard Loire, wiceprezes Infiniti na Europę i Bliski Wschód. „Infiniti w ciągu trzech lat swojej obecności w Europie wzmocniło się i zakorzeniło na dobre, a teraz dzięki współpracy z partnerami marka staje się coraz bardziej znana.

W czerwcu tego roku prezes i dyrektor wykonawczy Nissana Carlos Ghosn ogłosił, że celem Infiniti jest zdobycie do 2016 roku 10% udziału w światowym rynku samochodów luksusowych. Cel ten ma zostać osiągnięty przez zwiększenie liczby modeli oraz poszerzenie sieci Centrów Infiniti na kluczowych rynkach w Europie, przy czym w Niemczech i Wielkiej Brytanii liczba centrów miałaby wzrosnąć do 40 w każdym z tych krajów.  

Luksusowa marka klasy performance rodem z Japonii pojawia się na salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie w bardzo dobrej formie, w atmosferze entuzjazmu towarzyszącemu jej samochodom, technologiom i usługom. Rangę marki dodatkowo podnoszą kolejne sukcesy jej partnera z wyścigów Formuły 1: zespołu Red Bull Racing oraz osoba światowego ambasadora marki - Sebastiana Vettela.

Szczegóły ekspozycji marki Infiniti podczas Salonu Motoryzacyjnego we Frankfurcie:
Koncept Infiniti Etherea
Salon we Frankfurcie będzie dla niemieckiej publiczności pierwszą okazją do wyrobienia sobie opinii na temat łamiącego wszelkie konwencje konceptu luksusowego samochodu kompaktowego marki Infiniti. W innych zakątkach Europy Etherea spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem, ale czy podbije również niemieckie serca? W mierzącym jedyne 4,4 m długości aucie są zawarte wszystkie atrybuty Infiniti, w tym bezkompromisowa moc hybrydowa i maksymalna przyjemność jazdy. Dzięki swojemu dynamicznemu charakterowi i wręcz posągowej formie Etherea jest modelem zupełnie wyjątkowym i unikalnym w swojej klasie.

Infiniti M35h
We Frankfurcie, niedługo po wejściu do sprzedaży w Europie, zostanie zaprezentowany także M35h: to najnowszy model Infiniti, pierwsza hybryda marki, a równocześnie najszybszy i najbardziej ekologiczny z samochodów Infiniti. Model, który ma się zmierzyć z niemiecką konkurencją jako pierwszy sedan Infiniti, już na starcie wyznacza nowe standardy mocy i wydajności. Hybrydowa technologia nowej generacji dysponuje mocą 364 KM (268 kW), wynosząc słynne „Inspirujące Osiągi” marki na najwyższy poziom w historii, a emitując przy tym jedynie 162 g dwutlenku węgla na kilometr. Nie bez znaczenia jest fakt, że cena wersji Premium tylko nieznacznie przewyższa cenę równorzędnej wersji Infiniti M z silnikiem Diesla. Infiniti M jest na rynku europejskim w tej klasie propozycją wyjątkową: żaden inny producent nie oferuje takiego tercetu silników. Pamiętać bowiem należy, że oprócz hybrydowego M35h na rynku dostępny jest model M30d z silnikiem diesla V6 oraz M37 z silnikiem benzynowym V6.

Infiniti G, EX i FX
Podczas salonu zostaną zaprezentowane także najnowsze, uaktualnione wersje modeli G37 Coupe, G37 Sedan i G37 Cabrio, napędzanych potężnym, kultowym już silnikiem benzynowym V6. Crossover coupe EX dostępny nie tylko w wersji z silnikiem benzynowym V6, lecz także z silnikiem Diesla V6, charakteryzującym się wysoką kulturą pracy, nadal narzuca tempo kompaktowym autom sportowym z napędem na cztery koła, mimo że konkurencja gorączkowo starała się i stara skopiować ten przepis na sukces. Widoczne zmiany wprowadzono też w sportowym SUV-ie, jakim jest FX – bezsprzecznie najpopularniejszy model Infiniti w Europie. Jego pełna mocy wersja FX50S Premium jest najchętniej nabywana na kilku rynkach krajowych. Niewątpliwe atuty FX-a to trzy silniki do wyboru (dwa benzynowe i jeden wysokoprężny), cztery wersje wyposażenia, pięciogwiazdkowe wyposażenie i elementy bezpieczeństwa z systemem zapobiegania niekontrolowanej zmianie pasa ruchu włącznie.

Konkurs sztuki cyfrowej Infiniti
Technologia cyfrowa przeobraża tradycyjne formy sztuki, o czym będą mogli się przekonać goście salonu we Frankfurcie, odwiedzający stanowisko Infiniti. Zakrojone na światową skalę poszukiwania pionierów sztuki cyfrowej w takich dziedzinach jak muzyka, hologramy, trójwymiarowa animacja w dużej skali (3-D mapping), instalacje interaktywne i rzeczywistość wirtualna zaowocują prezentacją zwycięskich prac we Frankfurcie. Dla Infiniti jako kuratora konkursu jest to projekt badawczy, zmierzający do sprawdzenia granic kreatywności.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane