/  / Honda HR-V z dieslem lub benzyną

Honda HR-V z dieslem lub benzyną

null
© Honda
nullnullnullnullnullnullnull

Nowa Honda HR-V będzie dostępna w wersji z silnikiem wysokoprężnym 1.6 i-DTEC, jak również z benzynową konstrukcją 1.5 i-VTEC. Obie jednostki należą do rodziny Earth Dreams Technology.

Nowa Honda HR-V wejdzie do sprzedaży na rynku europejskim latem przyszłego roku. Będzie to kolejny reprezentant obiecującego segmentu miejskich modeli typu SUV.

Nadwozie Hondy HR-V charakteryzuje się płynną stylistyką auta typu coupe. Wzrok przykuwają ostro poprowadzone, dynamiczne linie, które łączą górną część nadwozia ze stabilną i bardziej masywną, dolną jego partią. Co ważne, atrakcyjny design auta nie wpłynął negatywnie na wszechstronność kabiny - podkreśla japoński koncern.

Przednionapędowa Honda HR-V może być wyposażona w silnik wysokoprężny 1,6 l i-DTEC lub jednostką benzynową 1,5 l i-VTEC. Obie konstrukcje są standardowo połączone z sześciobiegową skrzynią manualną, przy czym konstrukcja 1.5 może zostać skonfigurowana także z przekładnią CVT.

Honda HR-V została wyposażona w centralnie umieszczony zbiornik paliwa, dzięki czemu inżynierom udało się stworzyć jeden z najbardziej przestronnych przedziałów pasażerskich w omawianym segmencie rynkowym. Dodatkową wygodę zapewnia system składania siedzeń Magic Seats, który daje możliwość ustawiania foteli w wielu konfiguracjach, a także umożliwia powiększenie bagażnika poprzez złożenie tylnej kanapy i uzyskanie dzięki temu zupełnie płaskiej podłogi.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane