/  / Honda CR-V po zmianach

Honda CR-V po zmianach

Honda|
null
© Honda
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Na jesiennej wystawie w Paryżu można zobaczyć model Honda CR-V po liftingu. Do tego dochodzą zmodernizowane silniki w wersji na rok 2015.

Wiosną przyszłego roku na rynku europejskim zadebiutuje Honda CR-V w wersji z mocniejszym silnikiem Diesla oraz opcjonalną skrzynią automatyczną  o 9 przełożeniach. Nadwozie tego modelu również zostanie poddane modyfikacjom. Aby poprawić estetykę przodu, zdecydowano się przeprojektować reflektory, osłonę chłodnicy, światła przeciwmgielne, a także osłonę podzderzakową.

Z kolei tylny pas auta ozdobią nowe lampy zespolone LED, nowa pokrywa bagażnika oraz nowy zderzak.

Honda CR-V z napędem na cztery koła zostanie wyposażona w czterocylindrowy silnik wysokoprężny 1,6 litra i-DTEC o podwyższonej mocy. Nowa jednostka z serii Earth Dreams zastąpi oferowany dotychczas silnik wysokoprężny 2,2 litra i-DTEC.
   
W połączeniu z 6-biegową przekładnią manualną, nowy diesel rozwija moc maksymalną 160 KM i maksymalny moment obrotowy 350 Nm, emitując zaledwie 130 gramów CO2 na kilometr, czyli o 11% mniej niż poprzednia konstrukcja.

CR-V będzie również oferowana z nową, 9-biegową przekładnią automatyczną. Według oficjalnych danych fabrycznych, w wersji z automatem model CR-V emituje poniżej 135 gramów CO2 na kilometr. To o około 20% mniej niż w poprzedniku.

Honda CR-V z napędem na dwa koła, dostępna z przekładnią manualną, będzie nadal oferowana z silnikiem 1,6 litra i-DTEC o mocy 120 KM. Emisja dwutlenku węgla w tej odmianie modelowej wynosi według producenta 117 gramów na kilometr.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane