/  / Honda Civic Tourer już w ofercie

CENY | Honda Civic Tourer już w ofercie

Honda Civic Tourer 2014
© IBRM Samar
Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014Honda Civic Tourer 2014

Znamy już cennik, jaki obowiązywać będzie na polskim rynku przy zakupie nowej wersji Honda Civic Tourer. To sportowo zaprojektowane, a zarazem bardzo funkcjonalne kombi, startuje nad Wisłą w cenie od 81 400 złotych.

Dysponujący rozstawem osi 2595 mm, czyli tyle samo co odmiana hatchback, ale przy zwiększonym zwisie tylnym, nowy Civic Tourer to samochód zaprojektowany z myślą o klientach z Europy i oferujący wiodącą w klasie przestrzeń bagażową (maksymalnie do 1668 litrów), zaawansowane rozwiązania techniczne i eleganckie wzornictwo.

W gamie jednostek napędowych modelu Honda Civic Tourer występują do wyboru dwa silniki: jest to 142-konna konstrukcja benzynowa 1.8 i-VTEC, którą można obsługiwać za pomocą skrzyni manualnej lub 5-stopniowego automatu, jak również nowiutki diesel 1.6 i-DTEC, z którego kierowca może wycisnąć maksymalnie moc 120 KM przy 4000 obr./min. oraz 300Nm momentu obrotowego już przy 2000 obr./min.

Na polskim rynku Honda Civic Tourer jest oferowana w następujących wersjach wyposażenia do wyboru:
BENZYNA
- wersja Comfort: ceny od 81 400 złotych
- wersja Sport: ceny od 86 100 złotych
- wersja Lifestyle: ceny od 91 700 złotych
- wersja Executive: ceny od 99 400 złotych
DIESEL
- wersja S: ceny od 87 500 złotych
- wersja Comfort: ceny od 92 700 złotych
- wersja Sport: ceny od 97 400 złotych
- wersja Lifestyle: ceny od 103 000 złotych
- wersja Executive: ceny od 110 700 złotych

Elementami wyposażenia standardowego wersji S, którą w przypadku Civica Tourer przewidziano wyłącznie z silnikiem 1.6 i-DTEC, są m.in. przednie poduszki powietrzne SRS, boczne poduszki powietrzne z przodu, kurtyny powietrzne, systemy ABS/EBD/BA/VSA/HSA, układ monitorowania ciśnienia w kołach DWS, kolorowy wyświetlacz wielofunkcyjny i-MID, wskaźnik optymalnego momentu zmiany biegu SIL, elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne, kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach, układ składania tylnych siedzeń Magic Seats oraz np. światła do jazdy dziennej LED.

W przypadku wyższego poziomu wyposażenia Comfort klient otrzymuje w standardzie m.in. klimatyzację automatyczną, tempomat z ogranicznikiem prędkości, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, radio z RDS wraz z odtwarzaczem CD (kompatybilne z MP3), a także możliwość sterowania radiem bezpośrednio z kierownicy.

W konstrukcji zawieszenia Hondy Civic Tourer zastosowano z przodu kolumny MacPhersona, natomiast z tyłu mamy albo belkę skrętną, albo dla wersji wyposażeniowych Lifestyle i Executive – system adaptacyjnych amortyzatorów tylnych.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane